wyciek oleju

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wyciek oleju

Postprzez gustaw » 8 lis 2007, o 17:22

Witam,

Od razu piszę, że jestem całkowitym laikiem. Mam taki problem najprawdopodobniej spod jednej ze świec u góry silnika wycieka mi olej. Czy jest to wogóle możliwe? Jaka może być przyczyna? Czy naprawa jest skomplikowana (trzeba rozkręcać cały silnik) i kosztowna?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

Konrad
gustaw
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 17:09
Lokalizacja: Wrocław

wyciek oleju

 

Postprzez opolanin » 13 lis 2007, o 16:11

moze spod klawiatury a jesli spod swiecy zarowej to nie wiem bo jak by byla luzno przykrecona to by ja wydmuchalo, sprecyzuj .
opolanin
 

Postprzez gczester » 13 lis 2007, o 17:01

prawdopodobnie cieknie ci ropa z wtryskiwacza. Albo z przewodu ciśnieniowego (teka metalowa rurka przykręcona do wtrysku) sprubuj dokręcic nakrętkę albo co bardzo bardzo prawdopodobne z przewodu nadmiaru paliwa(gumowa rurka łącząca wtryski po koleji)ona jest tylko nasuwana możesz ją wymienić w całości albo sprubować odciąć sparciałą końcówke i naciągnąć na swoje miejsce jeżeli wystarczy na długość.daj znać czy to oto chodziło.
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

Postprzez Artur 2 » 14 lis 2007, o 21:34

witam! Mi tez dzisiaj przez te gumowa rurke lecialo. az mi dymilo spod maski i dlatego skumalem. wymienilem i juz po problemie. Za 20 cm tej rurki zaplacilem 1.60. Wystarczy to mozco nalozyc i po problemie. Jesli masz ten sam problem to nie masz sie co martwic . Pozdro!
Artur 2
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

problem rozwiązany

Postprzez gustaw » 15 lis 2007, o 16:25

Okazało się, że ciekła mi ropa z przewodów paliwowych - były już trochę sparciałe. Po wymianie na nowe wszystko jest już ok.

Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.
gustaw
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 17:09
Lokalizacja: Wrocław