Wsokie spalanie golf III 19.d

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Daante » 3 mar 2012, o 19:04

a więc tak odkręcaj na zimnym silniku! i na zimnym dokrecaj! jak wyciagniesz wtryski to dokładnie wyczyść gniazda, aha i za żadne skarby nie tłucz młotkiem i śrubokętem po miedzianej uszczelce jak nie będzie chciała wyjść bo uszkodzisz sobie gniazda i już żadna uszczelką nie uszczelnisz i trzeba bedzie frezować gniazda no i jak będziesz wkładał to nowe uszczelki daj. A wtryski sie chyba nie ustawia z tego co wiem, jak Ci założy nowe końcówki to pompa steruje dawką paliwa nie wtrysk
Avatar użytkownika
Daante
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 02:02
Lokalizacja: Gdynia, Rzeszów

 

Postprzez karolulewicz » 3 mar 2012, o 21:09

ok powiedzcie mi jeszcze jaki tam rozmiar klucza idze aby odkecić wtrysk chodzi mi o ten klucz zeby wtrysk razem z końcówka odkręcić bo muszę kupić bo u mnie na wiosce akurat nikt takiego nie miał .Więc zanim odkręcę to bym pojechał kupił jakiś solidny klucz .
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez Daante » 3 mar 2012, o 22:10

podobno 27 tylko musi być długi, musisz powiedziec, w sklepie, że to do wtrysku
Avatar użytkownika
Daante
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 02:02
Lokalizacja: Gdynia, Rzeszów

Postprzez Sypek » 4 mar 2012, o 00:04

kolego tez miałem takie spalanie i poszedłem po najniższych kosztach czyli wymiana wszystkich filtrów i spalanie zeszło mi do miej więcej do 5l na setkę. skoro masz go nie długo to pewnie filtry nie były wymieniane wieki
Avatar użytkownika
Sypek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 20 lut 2008, o 17:21
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Postprzez karolulewicz » 5 mar 2012, o 16:35

Po kupnie nowe zamontawałe ale problem ze spalaniem chyba sie zminil bo za 100zl mam juz 230 km i wskazówka dopiero na rezerwie
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez Daante » 6 mar 2012, o 16:16

Panie za 100zl to jadąc 100-110 km/h zrobie 350km lekkim :cenzura: przy czym mam 90km+ :P
Avatar użytkownika
Daante
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 02:02
Lokalizacja: Gdynia, Rzeszów

Postprzez slawek5t » 6 mar 2012, o 19:58

Daante napisał(a):Panie za 100zl to jadąc 100-110 km/h zrobie 350km lekkim przy czym mam 90km+

1. w trasie .....
2. nasze tdi mają dłuższe biegi ..... (wieksza moc na to pozwala)
3. kolega jeszcze nie powiedział ostatecznego wyniku

[ Dodano: 2012-03-06, 19:00 ]
karolulewicz, jesli zrobisz OKOŁO 300 km to bedzie okej
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 6 mar 2012, o 21:57

dokladnie raczej malo miasta wiecej trasy z twoim spalaniem Daante, silnik D zawsze spalal wiecej jak wychodzi ponad 6 to krzywdy nie ma one tak pala
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Daante » 6 mar 2012, o 23:08

ale on mi nawet w mieście nie weźmie wiecej jak 5 :) chociaż po mieście fakt nie robie dużo km, same długie trasy. Rzeszów - Gdynia, Gdynia - Rzeszów. i Czasami do dziewczyny Rzeszów - Chełmno, Gdynia - Chełmno. Powiem, że jak jade z Gdyni do Chełmna to w jedna strone mam 150km+ i jak zatankuje za 100 to spokojnie objadę i to nie 100 - 110 :D bo wpadam na A1 i jadę szybciej ;-)
Avatar użytkownika
Daante
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 02:02
Lokalizacja: Gdynia, Rzeszów

Postprzez slawek5t » 7 mar 2012, o 03:15

Daante napisał(a):ale on mi nawet w mieście nie weźmie wiecej jak 5

...

Daante napisał(a):same długie trasy. Rzeszów - Gdynia, Gdynia - Rzeszów.

To sie nie dziw że pali 4.5-5
Zapraszam do mnie. 6.0 nie starczy ;)

w jedna strone mam 150km+ i jak zatankuje za 100 to spokojnie objadę i to nie 100 - 110 bo wpadam na A1 i jadę szybciej

Tylko się cieszyć..

karolulewicz, jak tam ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez karolulewicz » 7 mar 2012, o 23:11

no zrobilem 307 i mialem jeszcze na 1 kresce na rezerwie zegary mam te białe ,Więc wynik nie najgorszy myśle ze w trasie w 5 l bym sie zmiescił bo ja tylko jade 16km w jedna strona do szkoly i z powrotem 16
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez slawek5t » 8 mar 2012, o 02:54

Więc wynik w normie. Latem bedzie jeszcze lepiej
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości