wskaźnik temperatury

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 6 mar 2009, o 21:54

leopard, nie wiem ale wydaje mi sie ze jest wszystko si bo w sumie ja nigdy z rana nie wstawiam w dupe tzn powolutku jezdze na zimnym na 2000obrotow maks zmiana biegu moze przez to. zauwazylem ze jak z rana pojade w miare dynamicznie to nagrzewa sie szybciej ale nie po 4km narazie nic sie nie dzieje nie szukam przyczyn zobacze latem co i jak sie bedzie nagrzewal. do roboty mam 5km w sumie wiecej stania niz jechania bo non toper swiatla i korki to pod robota lapie troche ponad 70stopni wiec mysle nie jest zle nie ma co szukac dziury w calym
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez leopard » 7 mar 2009, o 04:07

Golfik1986 napisał(a):nie ma co szukac dziury w calym

jasne ... lato zweryfikuje czy jest OK
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 7 mar 2009, o 12:59

a twoim zdaniem gdzie lezy przyczyna jakis czujnik walniety czy termo??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 7 mar 2009, o 22:54

Golfik1986 napisał(a):a twoim zdaniem gdzie lezy przyczyna jakis czujnik walniety czy termo


w TDI czunik temp płynu chłodzącego odgrywa znacząca role w doborze dawki paliwa/regulacji obrotów biegu jałowego - obserwuj czy obroty jałowe stabilizują się po kilku minutach po zapaleniu zimnego silnika

poza tym zawsze taniej/szybciej wymienić czujnik niż termostat ...
od jakiego producenta masz termostat whaller - ori VW/Audi ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 8 mar 2009, o 12:52

chwila po odpaleniu sa nie rowne ale ja wiem z 10 sek i to ustaje. ale jedno co mnie zastanawia trzesienie kierownicy na jalowym cos kiedys pisales ze to wina za malych obrotow. na Vagu na jalowym pokazuje mi 904 czy to troche nie za malo. idzie kompem je zwiekszac??? termostat nie wiem mam auto pol roku nie wymienialem go jeszcze mysle ze pewnie jakis oryginal bo golf byl od niemca kupowany
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 9 mar 2009, o 00:59

904 to nominał - szukaj gdzie indziej - VAG będzie na granicy tolerancji a wręcz nawet możesz nie miec mozliwości przestawienia obrotów jałowych

sprawdź 01->10->00 i tu o ile dobrze pamiętam kanał 01 jest odpowiedzialny za obroty - jeśli nie - na pewno jeden z pierwszych kanałów ... jeśli nie będzie aktywnego okna do wpisywania wartości lub VAG nie pozwoli zapisac nowo wprowadzonej wartości - będziesz potrzebował loginu - dopiero po zalogowaniu będziesz mógł zapisac zmiany - wszystko zalezy od sterownika silnika jaki masz wsadzony pod maska ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 9 mar 2009, o 18:43

no pokombinuje napusze co i jak wyszlo. o tym logowaniu mowisz ze bedzie potrzebny oryginalny Vag zeby miec prawo dostepu???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 9 mar 2009, o 22:50

Golfik1986 napisał(a):oryginalny Vag zeby miec prawo dostepu???

nie oryginalny tylko zarejestrowany (pełna wersja) ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 9 mar 2009, o 23:35

na jedno wychodzi chyba ze masz skrakowanegi a pewnie ja nie bede mial dostepu z tym moim
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 10 mar 2009, o 01:31

ja mam HEXCAN'a - ogarnia wszystko co jeździ z napisem V.A.G.
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 10 mar 2009, o 17:58

szukam go ale znalezienie wersji skrakowanej graniczy z cudem ;-)
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez GITgostek » 12 mar 2009, o 18:43

PANOWIE spokojnie i bez nerwów ja dzisiaj odebrałem swojego od mechanika

powiem Wam tutaj troche ciekawych rzeczy

okazuje sie że !! ja mam TD i u mnie żeby wymienić termostat to 5 minut wcale nie wystarczy !!

otóż wczoraj byłem u mechanika i gość pierw sie mnie zapytał jaki termostat kupiłem no to pokazałem WAHLERA

on powiedział że bardzo dobrze kupiłem bo jak bym kupił inny to nawet nie opłacało by sie wymieniać

i powiedział że jakbym nie miał wspomagania to wymiana trwałaby 5minut

a tak mam wspomaganie i żeby wymienić termostat trzeba zdjąć pompe od wspomagania i jeszcze jakieś łapy od alternatora i alternator

także nie jest to taka łatwizna jak pokazane w 1.4

aha i dzisiaj jak odebrałem to temperatura w krótkim czasie pokazuje 80 stopni w trasie

może komuś przydadzą sie moje informacje

[ Dodano: 2009-03-12, 17:43 ]
aha i jeszcze dodam że zapłaciłem 30zł za wymiane
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości