wolno wstaje turbina

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wolno wstaje turbina

Postprzez krzyś » 18 kwi 2013, o 19:43

witam. co może powodować wolne wstawanie turbiny jadac czuje przyspieszanie od 2200obrotów. jezdzilem golfem kumpla i jest spora róznica w jeździe wiec cos chyba nie halo z moim. prosze o jakies sugestie
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

wolno wstaje turbina

 

Postprzez Pozor » 18 kwi 2013, o 19:58

yyy no raczej w 1z dużo nie zdziałasz bo raczej to są normalne obr. dla załączanie się tego typu turbiny a i tak szybko ci dmucha u mnie w TD dopiero przy 3000 czuć że coś dmuchnęło :lol: A jeżeli chcesz mieć tak jak twój kumpel to radził bym zmienic turbinę na VNT ze zmienną geometrią łopatek bo akurat pewnie ty masz zwykłą i gwarantuje że jak ją zmienisz to efekt powinien cię zadowolić choć od razu ostrzegam że z tego co wyczytałem do jest z tym trochę zabawy i mało to też nie kosztuje ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez krzyś » 18 kwi 2013, o 20:09

kumpel ma ten sam silnik wiec nie ma zmiennej geo i lepiej jedzie z dołu
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 18 kwi 2013, o 20:16

a jesteś pewien że nie ma przypadkiem VNT ? to że ma ten sam silnik nie znaczy że mógł nawet ktoś przd nim VNT wpakować
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez krzyś » 18 kwi 2013, o 20:26

kolego jestem pewnien tez ma 1z i wsio to samo pod maska. co moze powodowac wolne rozkrecanie sie turba? kata nie mam.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 18 kwi 2013, o 22:18

hmm jak już pisałem te 2200 obr to normalne w tdi raczej ale pytanie jeszcze takie czy kolega czasem nie ma coś zmienione w ecu ? bo tego nie da się od tak zobaczyć
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Piaggio » 19 kwi 2013, o 07:14

zrób logi dynamiczne grupy 03, 08 oraz 011 wtedy będzie jasność jak wstaje, dmucha i trzyma turbo! Inaczej to nikt konkretnie nie odpowie ci na twoje pytanie.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez krzyś » 19 kwi 2013, o 18:47

logi sa w dziale diagnostyka.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości