Wielki problem z Golfem 1.9TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Wielki problem z Golfem 1.9TDI

Postprzez Emsser » 3 kwi 2012, o 15:43

Witam niestety mój 1 post na tym forum dotyczy awari;/
Mój golf 1.9TDI 95rok nagle podczas jazdy stracił na mocy i zaczął dymić na biało.
Zgasiłem go i odpaliłem ponownie bez problemu(Nadal dymił na biało i nie wchodził na obroty).
Myślałem ze to Turbina ale po ostygnięciu wogóle nie odpala(Podczas próby odpalania dymi na biało). Płyn chłodniczy w normie zero śladów oleju.
Samochód chodził bardzo dobrze stało się to nagle.
Macie może jakieś podejrzenia co to może być ?
Emsser
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 15:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wielki problem z Golfem 1.9TDI

 

Postprzez radomiak » 3 kwi 2012, o 16:18

Płyn chłodniczy w normie zero śladów oleju.


a nie ubylo go???? dymienie na bialo moze oznaczac uszczelke pod glowica i

strate kompresi a co za tym idzie strate mocy i problemy z odpalaniem
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Emsser » 3 kwi 2012, o 16:27

Własnie o tym też pomyslałem ale płynu nie ubyło i jest czysty zadnych śladów oleju.
Emsser
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 15:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Piaggio » 3 kwi 2012, o 17:05

Emsser, sprawdzaj w trybie natychmiastowym znaki rozrządu! radził bym wogole nie odpalać, jeżeli przestawił sie rozrząd może narobić duuuuuzo problemow!, gdyby padla turbina mocy by nie było owszem był by siwy/bialy/niebieski dym z tłumika, ale auto powinno odpalać normalnie, gdyby uszczelka pod głowicą, zrobiło by sie "masełko" pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego płynu, ewentualnie plyn poszedł by w olej, wtedy by ubylo płynu a znacznie przybyło oleju.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez krysek0309 » 3 kwi 2012, o 19:27

tak jak mówi Piaggio, rozrząd do ustawienia i po problemie ;-)
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

Postprzez k4sz40ne » 1 lip 2012, o 11:37

Witam mam identyczny problem co kolega..
Emsser czy mógłbyś napisać czy znalazłeś już jakąś diagnozę ?
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez marcinkazimierz » 1 lip 2012, o 17:31

a tak niesmialo zapytam to czesta przypadłość czy pasek wyciagniety?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Emsser » 2 lip 2012, o 19:43

Przyczyną była pompa wtryskowa. Wybacz ze nie napisałem co było przyczyną ale zwyczajne zapomniałem.
Emsser
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 15:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez k4sz40ne » 2 lip 2012, o 23:31

Okey wielkie dzięki za info.. Więc jutro zaciągam go do mechanika i przynajmniej wiem co mogę gadać ;)
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez slawek5t » 2 lip 2012, o 23:59

Emsser napisał(a):Przyczyną była pompa wtryskowa

Jakbyś rozwinął temat to było by super :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Emsser » 3 lip 2012, o 02:09

Niestety nie moge tego rozwinąć mechanik ze mnie żaden. Więc oddałem do warsztatu diagnoza pompa wtryskowa wymienili i działa więcej nie wiem.
Emsser
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 15:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości

cron