wezyk podcisnienia do kompa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wezyk podcisnienia do kompa

Postprzez marcinkazimierz » 29 maja 2012, o 22:20

Zauwazylem ze moim golfie wezyk podcisnienia do komputera jest laczony a w jednym miejscu mocno wytarty oplot czy caly wymienic? co wlasciwie ten wezyk steruje w kompie?czy powinien byc nanim zacisk bo jest tylko wsadzony. odpowiada to za spalanie?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

wezyk podcisnienia do kompa

 

Postprzez slawek5t » 29 maja 2012, o 22:49

Wymień dla pewności.... :)
Jesli nie ma błędów to ok.....
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 29 maja 2012, o 22:49

w 1z podcisnienie hymmm?? no ale dobra....jeżeli zauważyłeś że jest pzretarty to może warto go wymienić, za pomoca tego wężyka ECU czyli komputer "widzi"jakie jest cisnienie doładowania,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez marcinkazimierz » 29 maja 2012, o 23:00

Obrazek
ten na zielono jest laczony i przy dolocie niema juz oplotu , trzeba go zaciskac? wplywa to na spalanie?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez slawek5t » 29 maja 2012, o 23:45

U mnie nie jest zaciśnięty..

Nie wpływa na spalanie.
Jesli dziurawy lub spadnie to chyba auto złapie not laufa .....
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez lydzior » 30 maja 2012, o 07:00

a ja mam na tym taką gumową zaślepkę, kumpel w audi b4 tez, a spalanie mam w normie jak na 1z w syncro
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

Postprzez marcinkazimierz » 30 maja 2012, o 07:38

a ile ci pali syncro????
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez lydzior » 30 maja 2012, o 20:50

4,5 do 5 trasa, miasto 6 do 7 zależy jak mu cisne :-D
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

Postprzez marcinkazimierz » 30 maja 2012, o 21:23

kurde moj 9 przy emeryckiej jedzie po miescie , a najgorsze ze 0 bledów na kompie
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SotoM » 30 maja 2012, o 22:04

jesli parametry pracy silnika sa takie jakie powinny byc wtryski w prawidłowej kondycji to albo cos jest nie tak z twoim stylem jazdy albo wina tkwi w paliwie(lipne)
emerycki styl jazdy - najwyzszy bieg i pedał w deche aby sie kulał - nic dziwnego ze duzo pali - tzw mulenie silnika. zamulony silnik = duze spalanie / krótkie odcinki drogi = duze spalanie...
wymień sobie ten wężyk. jesli jest niewielka nieszczelnosc w tym momencie ECU odczytuje złe cisnienie w kolektorze ssącym czyli zle odrazu dobiera dawke paliwa... co moze wpływac na twoje 9L.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkazimierz » 30 maja 2012, o 22:07

emeryckie to nie zapier... po miescie 150:P tak do 80 zmiana przy 2500 obr skrocilem wezyk zauwazylem ze przestal dymic, zobaczymy czy spadnie spalanie. zostaja tylko czy wtryski nie leja
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SotoM » 30 maja 2012, o 22:15

troche mnie nie zrozumiałes... nie muwie tu o szybkiej agresywnej jexdzie tylko o stylu emeryta - 50km/h 5bieg ,1200rpm ,pedał w desce aby sie kulało...
no to jeżdzisz normalnie...jak wiekszosc... jak długie odcinki zazwyczaj robisz...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron