
Moderator: Moderator

ma jak kazda...i u kazdego...boleK1315 napisał(a): Możesz sprawdzić tylko czy nie masz luzów na wirników i tyle.
SotoM napisał(a):chcesz ja wyczyscic z oleju który za chwile pojawi sie ponownie... bez sensu... po za tym nie ma nic w niej z czego by jaczyscic - sadza po str wydechowej...ma jak kazda...i u kazdego...boleK1315 napisał(a): Możesz sprawdzić tylko czy nie masz luzów na wirników i tyle.
turbo
IC
kol.dolotowy... jedynie co to moze popatrzeń czy widać drugi rzad łopatek wirnika ,a bedzie widac napewno - to co wyjmie turbo i wysle do regeneracji i zostawi klocka...bez sensu...jak dla mnie strata czasu a życia jemu i gofrowi to nie przedłoży...
i taki luz bedzie u kazdego - góra/dół / prawo/lewo - ważne aby w wzdłuż osi nie byłoboleK1315 napisał(a):jaki jest luz to latał na wszystkie strony.
turbo
IC
kol.dolotowy...
ogon1992 napisał(a):po zrobieniu tego wszystkiego i po dokładnym wyczyszczeniu z sadzy nagaru oleju i podobnych nie jeden powie że różnica jest ogromna.
Kolega dobrze prawi. Ja na swoim motorze mam 480 tyś i nigdy nie ruszałem ani nie czyściłem turbiny. To jest tak prosta ze nie ma się w niej co zapiekać. PS. nigdy nie odczułem aby turbinasłabła albo coś jej dolegało. Jedynym problemem była pompa i wtryski ale to przy tym przebiegu chyba nic nadzwyczajnego.Bradley napisał(a):Ta turbina predzej skoroduje albo uszczelniacze poleca niz sie w niej cokolwiek zapiecze
Ja na swoim motorze mam 480 tyś
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości