Moderator: Moderator



Kosmoaaz napisał(a):Na kole wałka rozrządu nie ma klina, nie jest potrzebny. Co innego na kole wału korbowego, jeśli już miało się coś dziać to z kołem na wale korbowym, no chyba że ktoś źle ustawił rozrząd. Przy ustawianiu rozrządu luzujesz napinacz, luzujesz śrubę wałka rozrządu nie wykręcając jej całkowicie, następnie ściągasz koło wałka rozrządu tak żeby można było nim obracać z leekim oporem. Po zdjęciu osłony klawiatury wsuwasz w wycięcia po prawej stronie wałka płytke do ustawiania rozrządu. Następnie ustawiasz pompę wtryskową na znakach, koło zamachowe na znakach a koło wałka rozrządu dopasowujesz do reszty i dopiero skręcasz ----->>> właśnie dlatego na kole wałka rozrządu nie ma klina.
bo chciałem kupić to koło z miejscem na klin jak na wałku jest ;D
nic z tym się nie stanie ?
Robię nieraz remonty silników, jak się trafi ktoś potrzebujący, głównie diesli i jeszcze nigdy się nic nie stało, bo nie ma prawa się stać. Już pisałem, to jest stożek - zaciśnie się, podstawa to dobrze dokręcona śruba plus klej do gwintów np.Loctite. Jeśli stożek na wałku rozrządu nie jest uszkodzony w żaden sposób, to musi być dobrze. 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości