ustawienie kąta wtrysku?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

ustawienie kąta wtrysku?

Postprzez seba9121 » 18 mar 2013, o 18:35

Witam,otóż przeskoczył mi pasek dalej wiadomo co... zrobiłem głowice,po złożeniu ustawiłem tak:
-krzywki do góry na 1'szym cylindrze
-wcięcie w okienku w skrzyni
-i zablokowana pompa
Samochód zapalił po zrobieniu może 2 obrotów wału,teraz też ładnie zapala czy ciepły czy zimny ale jest jakby trochę słabszy,jeżdżąc bez przeciągania nie zauważyłem różnicy,ale gdy trochę przeciągłem to czuć różnicę brakuje mu wigoru w górnym zakresie,i stąd pytanie czy to przez kąt wtrysku?Bo paska raczej nie przestawiłem o ząbek,koło z wałka rozrządu było zbijane.Jeśli to to,to dam radę go w domu ustawić?
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
seba9121
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2012, o 23:35
Lokalizacja: Włocławek ok.

ustawienie kąta wtrysku?

 

Postprzez krzyś » 18 mar 2013, o 19:59

wałek rozrzadu blokuje sie z tyłu płaskownikiem. co do kąta to czujnikiem zegarowym sie ustawia.A z jakiej przyczyny pasek przeskoczył? ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 18 mar 2013, o 20:48

właśnie czy przyczyną tego był ścięty klin na wale ? bo kąt wtrysku niby przy każdej zmianie rorządu się delikatnie zmienia a żeby go ustawić musisz mieć czujnik zegarowy mieć sam próbowałem na słuch ale się nie da tak ustawić pompy idealnie
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez seba9121 » 18 mar 2013, o 22:02

Pasek prawdopodobnie przeskoczył bo pękł mi pasek klinowy ten od pompy i alternatora i jakimś cudem wpadł pod ten od rozrządu.Bo po przeskoczeniu jakiś strzęp wystawał spod osłony.A wałek blokowałem płaskownikiem :-)
A mam ten przyśpieszacz ręczny w środku to jakby go wyciągnąć na ciepłym silniku i wtedy sprawdzić czy lepiej jeździ?
Avatar użytkownika
seba9121
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2012, o 23:35
Lokalizacja: Włocławek ok.

Postprzez krzyś » 18 mar 2013, o 22:13

podjedz do jakiegoś pompiarza niech ci ten kat ustawi no chyba ze masz taki czujnik zegarowy zeby ustawic.Swoja droga ładny bałagan zrobił ten pasek co pękł.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości