Witam , myslalem ze uporalem sie z problemem. Zapowietrzal sie uklad paliwowy , dotychczas wymienilem wszystkie opaski i zalozylem dodatkowo zawor jednokierunkowy.Bylo dobrze az do dzis. Znow to samo - efekt wyladowany akumulator a auto noe odpalilo.Czy mozna zmienic te plastikowe przewody na gumowe w 1 kawalku od filtra do pompy ?
zostaw przewody paliwowe w spokoju ... masz 2 mozliwości - albo podgrzewacz w filtrze paliwa puszcza albo zaworek zwrotny na wejściu w pompie się rozsypał
podgrzewacz jest w filtrze paliwa - to plastikowy walec w który wchodzą 2 rurki paliwowe (cienkie) - podgrzewacz ma oring gumowy - sprawdź jak to ze szczelnością jego wygląda ... w pompie zaraz za rurka zasilającą (paliwową) jest mały zaworek - mały grzybek pod klucz boscha - trzeba go wykręcić złozyć do qpy i włożyc z powrotem ... sprawdź jeszcze przelewy na wtryskiwaczach - przy minimalnych nieszczelnościach nie bedzie nic widac a efekt będzie taki sam jak opisujesz ... najlepiej wymień rurki na nowe
renifer24 napisał(a):Rurki przelewu zmienione , bedzie czas na zmiane filtra paliwa . Czy w nowym filtrze jest cos takiego , czy ze starego trzeba przelozyc