Uboczne skutki trzymania max stanu oleju

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Uboczne skutki trzymania max stanu oleju

Postprzez Szheyk » 3 paź 2012, o 22:35

Witam tak jak w temacie jestem posiadaczem golfa III , 1.9 gtd i mam stan oleju trzymany na max. (ponieważ co jakiś czas świeciła mi się kontrolka jak miałem po środku w trasie)
I mam pytanie czy są jakieś uboczne skutki ? tego

Musze pokombinować ze smogiem a do tego czasu aż nie zrobię mogę tak jeździć?

[ Dodano: 2012-10-03, 21:38 ]
A do tego co myślcie o oleju Platinum 15W40 może być czy jakiś inny? ,
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Uboczne skutki trzymania max stanu oleju

 

Postprzez SotoM » 3 paź 2012, o 22:43

co do smoka mozesz mic racje moze jest załozony od np silnika umieszczanego w zdłuz jest krutszy smok
a w silnikach poprzecznych sa głebokie długie smoki.
a to ze masz na MaX to nie szkodzi jest to dopuszczalny poniom na bagnecie nic nie bedzie sie działo... choć najlepiej by było na 3/4. zrzuc mich i spr.ten smok.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Szheyk » 3 paź 2012, o 22:49

Sprawa jest taka że w misce olejowej były jakieś kawałki plastkiów (więc dlatego w nim była zakładana głowica ) Kupiłem go 2 tygodnie temu i jadąc w trasie zapaliła mi się kontrolka od oleju , więc zatrzymałem samochód ale nic nie było dziwnego więc za parę minut pojechałem dalej.

Nie wiem co to może być . Muszę zjechać do domu w Piątek 60 km więc może jakoś spokonię wrócę :P . Poprzedni właściciel miał go 3 lata i coś mówił że jak mu się lampka zapalała to zmienił smog i było git .
A macie jakąś rade jak sprawdzić czego jest to wina ?

[ Dodano: 2012-10-03, 21:51 ]
Jutro poczyszczę wszystkie styki od czujników bo mogą być zaśmiedziałe ale raczej wątpię . Zawszę mi się zapala lampka po przejechaniu 20km - 60 .
A czy to może być wina czujnika od wysokiego ciśnienia ?.

[ Dodano: 2012-10-04, 20:51 ]
Ref@

[ Dodano: 2012-10-08, 15:33 ]
A co myślicie o zmianie oleju na 10W40 ? z 15W40?
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości