"TURBO dziura " O co chodzi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

"TURBO dziura " O co chodzi

Postprzez jaro201 » 6 lis 2013, o 00:50

Problem mały, a może i ogromny rzadko dokuczliwy. Chodzi o to że przyspieszając najbardziej czuć to na 2 biegu bo tam przyspieszenie najbardziej czuć przy około 3 tysiącach obrotów czuć chwilowy jakby brak mocy, jakby na chwile przestało dmuchać turbo potem znów idzie. O co tu chodzi?? myślałem że może w danej chwili pobór paliwa jest największy i przez to brak mocy bo lekko regulowałem dawkę swojego czasu. Silnik 1.9TD AAZ turbo garrett t2 + boost pin.
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

"TURBO dziura " O co chodzi

 

Postprzez Pozor » 6 lis 2013, o 12:13

To jest normalne w każdym silniku doładowanym turbosprężarką że dolne obroty w twoim przypadku do 2.500 obr. są słabe z tego względu że układ paliwowy ma oryginalne ustawienia i tylko zmiana pompy coś w tym pomoże . jeżeli chcesz mieć mniejszą turbo dziurę pakuj w twójego aaz turbine VNT ze zmienną geometrią wtedy będzie czuć już ciągnięcie od 2000 tyś obr. niestety to diesel i tak już ma ciesz się że masz T3 bo tam jest turbo dziura do 3000 obr. ale potem petarda :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez jaro201 » 8 lis 2013, o 19:19

Mam T2. Ale chodzi o to że po tym jak już ciągnie przez chwile przestaje i znów idzie jakby na chwile hamulec ktoś nacisnął .
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Pozor » 11 lis 2013, o 16:10

Spróbuj zwiększyc ciśnienie na turbinie do 0.8 bara wtedy będzie boost pin z turbiną ładnie współgrał
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez k0la » 22 lis 2013, o 14:54

Ale głupoty wypisujecie.
Też mam AAZ , ori pompa czyli 9mm , ori wtryski i turbo K14 i mi od 1900obr/min ciągnie aż miło.
Żadnych spadków mocy aż do odcinki.

Rozwiązaniem będzie zwiekszenie doładowania (nie do 0.8 tylko do 1.3 , bo seryjnie jest 0.86 bar) i do tego zwiększenie dawki wtrysku, jeśli masz boostpin to rozumiem że masz go ustawionego na największą dawke. możesz również dać 2 podkładki między membrane a pin.

Jeśli to nie pomoże to posprawdzaj szczelność dolotu.
A jak to nie pomoże to sprawy mechaniczne wejdą w gre.
Mk3 GTI XX Jahre
AAZ
++ inside
110+KM 250+Nm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-ko ... 74,210.htm
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez Pozor » 23 lis 2013, o 15:48

dokładnie dowal ciśnienie do 1.2 bara jeżeli to dalej będzie słabo to sprawdź kompresję silnika czy pierścieni nie przyciera czasem
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 11 gości