trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

trudności z uruchomieniem silnika

Postprzez Kierowca1221 » 10 paź 2013, o 18:42

Witam posiadam Golfa 3 1.9 tdi rano bardzo cięzko mi odpala po prostu kontrolka od świecy żarowej zapala i gaśnie jeżeli na chwile pochodzi śilnik to po następnym rozruchu odpala już normalnie nie wiem czy to jest przyczyna świec czy czujnika temperatury proszę o kontakt !?.




poprawiłem tytuł... - prezesik25
Ostatnio edytowano 10 paź 2013, o 20:12 przez Kierowca1221, łącznie edytowano 1 raz
Kierowca1221
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:26
Lokalizacja: Żywiec

trudności z uruchomieniem silnika

 

Postprzez palio » 10 paź 2013, o 19:44

Najlepszym sposobem to podpiąć auto pod kompa i sczytać błędy zapisane w ECU. Kiedy były wymieniane świece żarowe?

Czujnik temperatury łatwo sprawdzić: znajduje się on w głowicy (z reguły jest koloru niebieskiego), możesz go odpiąć. Świece powinny grzać się cały czas (czyli kontrolka świec żarowych będzie się świecić cały czas nie zgaśnie) i odpal auto. Jak będzie poprawa to możliwe, że czujnik szwankuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 10 paź 2013, o 19:50

w tych temperaturach powinien bez świec zapalać bez problemu. kąt wtrysku sprawdź i czy układ sie nie zapowietrza
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kierowca1221 » 11 paź 2013, o 14:34

Kolego po prostu nie wiem kiedy były wymieniane świece bo ostatnio go kupiłem nie wiem czy coś od tego zależy ale to model rolling stons i rano cieżko mi odpala jak jade do pracy.
Kierowca1221
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:26
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez palio » 11 paź 2013, o 15:39

Auto pod kompa i log grupy 000 BS i wszystko będzie jasne.

Może warto byłoby świece żarowe wymienić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karp » 16 paź 2013, o 17:25

Sprawdz świece po kolei.
Czy według was kąt wtrysku moze sie sam przestawic w aaz?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez krzyś » 16 paź 2013, o 19:29

karp napisał(a):Sprawdz świece po kolei.
Czy według was kąt wtrysku moze sie sam przestawic w aaz?



jeśli ścina klin na wale to tak. Koło pasowe nie bije na boki?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Matiuas » 16 paź 2013, o 20:07

palio45 napisał(a):Auto pod kompa i log grupy 000 BS i wszystko będzie jasne.

To jest AAZ on nie ma kompa sterującego pracą silnika
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez krzyś » 16 paź 2013, o 20:35

Matiuas napisał(a):
palio45 napisał(a):Auto pod kompa i log grupy 000 BS i wszystko będzie jasne.

To jest AAZ on nie ma kompa sterującego pracą silnika


Autor tematu ma tdi :-P
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karp » 16 paź 2013, o 21:30

krzyś napisał(a):Koło pasowe nie bije na boki?

Mozna dokładnie na jakimś schemacie zobaczyć które to koło ?
Jaka może byc naprawa możliwa ?
Jak sprawdzić poprawność kątu wtrysku ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez palio » 17 paź 2013, o 19:29

Jak sprawdzić poprawność kątu wtrysku ?


vag/engine(silnik)/Bassic settings(nastawy podstawowe)/grupa 000
Logi bassic settings wykonujemy na biegu jałowym przez 60 sekund - silnik o temperaturze roboczej 90*C w momencie logowania nie dotykamy gazu.
Podczas wykonywania loga będzie mrugać kontrolka świec żarowych.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karp » 17 paź 2013, o 20:02

w przypadku AAZ
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości