To ja już nie wiem co to może być!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

To ja już nie wiem co to może być!

Postprzez Mroovall » 6 sty 2008, o 17:32

Był czas kiedy to mój golf nie palił rano. Kiedy pojawiły sie przymrozki w granicach -5 stopni. Wymieniłem świece. Nic nie dało. Przestawiłem kąt wtrysku to normalnego poziomu bo po zmierzeniu okazało sie ze jest niewłaściwy. I to nie pomogło. Wymieniłem w końcu i akumulator 7 lat juz nie dawał rady na to poranne "kręcenie". I nic. Filtr paliwa też już zmieniłem. Guzik z pętlą. Teraz rano włączam stacyjke gaśnie "sprężynka" (po ok. 2 sek)przekręcam drugi raz (gaśnie po ok 3-4 sek ) i tak coraz dłużej sie pali aż za 4 razem uruchamiam silnik i dopiero auto pali i to też nie od razu tylko po 2-3 sek. Ma wtedy nierówną pracę i dymi na biało dość obficie nawet jak na zimny silnik. I już mi ręce opadają bo nie wiem co to może być. Może to coś z grzaniem świec...no ale napięcie jest niby prawidłowe. Szkoda mi "wolfa" bo jest super pod każdym innym względem!Pomocy
Mroovall
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: Chomino

To ja już nie wiem co to może być!

 

Postprzez DJ Mays » 6 sty 2008, o 18:56

:-| masz zepsuty przekaźnik grzania świec ten który steruje czasem podgrzewania świec ...

cena około 90zł

znajduje się po prawej stronie od węży wlatujących do nagrzewnicy ... jest to kostka wielkości pudełka po zapałkach wystarczy zdjąć obudówkę zobaczysz 2 zaciski( śrubki) z przewodami, zapal zapłon i złącz je na około 10-12 sekund a golfik odpali za 1 strzałem :-|
Avatar użytkownika
DJ Mays
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 12:44
Lokalizacja: Ruda Maleniecka

Postprzez Mroovall » 6 sty 2008, o 20:03

hmm no ok ale czemu nierówno chodzi jak już odpali
(tzn na początku)
Mroovall
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: Chomino

Postprzez DJ Mays » 6 sty 2008, o 20:29

Mroovall, no właśnie dlatego :oops: ja miałem dokładnie tak samo zapalał po długim kręceniu i odrazu dymił strasznie z początku i chodził tak nierówno aż wszystko sie trzęnsło w aucie :lol:
Avatar użytkownika
DJ Mays
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 12:44
Lokalizacja: Ruda Maleniecka

Postprzez Mroovall » 6 sty 2008, o 20:43

O fuck to jak to to to już bym miał spokój! jutro spróbuje kupić przekaźnik. dam znać jak i co. bo ktoś to mi też mówił ze kompresja moze byc słaba...a inny "spec" jak zobaczył ze tak dymi to mówi:" oooo, to na pewno wtryski do wymiany"dzieki za rady
Mroovall
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: Chomino

Postprzez Piotrek8865 » 6 sty 2008, o 22:52

Kolego ale jak dymi na biało to przewaźnie jest brak kompreci i złe luzy zaworowe bo wtryski jak leją to jest fioletowy dymalbo czarny, a jak jest niebieski to pompa siedzi... u cibei bedzie brak kompresij albo złe luzy zaworowe... sprawdz kompresie na cylindrach.. Pozdrawiam
Piotrek8865
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 21:35
Lokalizacja: Gadka

Postprzez Mroovall » 7 sty 2008, o 20:41

hmm no i kogo tu słuchać...a wszystko kosztuje...sam nie wiem zaczne od najtańszej opcji...
Mroovall
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: Chomino


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości