TDI Golf 3 Szarpie podczas przyspieszania na 5 biegu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez lisek » 2 gru 2012, o 23:14

Wtrysk sterujacy walnal pewnie niech ktos ci cieple auto na 3 tys trzyma a ty pukaj w niego kluczem tak z wyczuciem,jak bedzie szarpal to znaczy ze on.kat wtrysku 49-51 dawka 32-36 wartosc na zimnym jakies 0.78 0.83 ja tak mam i jest gitara.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

 

Postprzez BGolf3 » 7 gru 2012, o 19:34

W jakiej cenie waha sie wtrysk sterujący ??

Teraz dochodzi mi nowy wydatek mianowicie uszczelka pod głowica :/ Płyn chłodzący wycieka mi na zewnątrz ale nie dostaje sie do oleju ( dokładnie na wysokości odmy ) . I teraz mam pytanie mianowicie pompy wtryskowej jak ja zablokować (najlepiej jak by ktos podesłał schemat ze znakami rozrządu) .
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

Postprzez lisek » 8 gru 2012, o 09:48

Na kole pompy masz najwiekszy otwor i w niego wchodzi idealnie przedluzka duza od zestawu kluczy ma ona przejsc przez kolo pompy i wejsc w otwor w bloku latwoto zobaczysz,a na dole to na kole zamachowym masz naciecie tez wiesz pewnie o co biega no a gora to jak zdejmiesz pokrywe zaworow i na koncu walka masz naciecie i w nie wchodzi np wieksza suwmiarka,zreszta jak zblokujesz na pompie to wszystko powinno ci sie zgrac.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości