kolejny przykład- dzis do pracy jadac spotkałem kolesia który ma MK2 1.8 90km w serji ze skrzynią od mk3 2.0 8V po ,,kapitalnym" remoncie silnika z jakims modami jeden z nich to ostry wałek. podejzewam że 120koni ma w nim lekko moze z niego wycisnął nawt wiecej ale nie wazne no i sie zaczeliśmy ciąć od świateł - no sory ale odszedłem od niego na 1,5 auta tak podejżewam - nie wiem metrówki w lusterku nie mam. co było istotne - moment obrotowy. mój golf pełen moment ma przy 1800obr benzynika moze około 3000obr moze ponad - nie wiem...
drugi przykład - jakiś czas temu jak pracowałem na warsztacie ala tuningowym na hamowni - robiliśmy seata Leona goś w nim miał 90km., zrobiony program , wieksze turbo , wtryski , wiekszy IC . po tych modach wyszło mu na hamowni 160km i niecałe 295Nm. faceta po jakimś czasie spotkałem na mieście - poznał mnie wiedział ze mój golf jest podkrecony - no i dawaj - nie wiem czy facet zrobił sobie moc po to aby mieć szanse przez brak swoich umiejetności czy poprostu nie miał gdzie kasy włozyć - na 3/4 auta był mój. gość na drugi dzień przyjechał do nas do firmy na gadkę z szefem i ze mną co jest w5 co ja mam ze on nie dał mi rady... to mu powiedziałem jedyne 29Nm wiecej które ja posiadam...
a w przyszłym tygodniu w sobotę zakładam letnie buty i jadę ze swoimi rajdowacami na hamownie do V-tech'a jestem ciekaw jaki bedzie efekt. bo jestem po zmianie pompy wtryskowej i 2gim turbo które lepiej pracuje. Oczywiście wykres bedzie....


... Mam coś nie tak z silnikiem bo przy 100 łapie muła 
prosta sprawa zestawienie 3 silnikow ABF seria 150km AFN(chip na 140km) i ARL seria 150km ABF objezda ARLa za to przegrywa z AFNem po chipie... moment to nie wszystko bo nikt mi nie powie ze ABF o duzo mniejszym momencie zostanie opbjechany przez TDKi z wiekszym momentem na seri roznica jest kolosalna wystarczy zerknac do osiagow
no zoladka to raczej do kregoslupa to Ci nie wmontuje
no chyba ze podzialasz cos z ECU poczekamy zobaczymy...
panowie. co nie którzy juz nawet mieszają guwno z twarogiem...
