TDI 90 KM najlepsze silniki w historii motoryzacji?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

TDI 90 KM najlepsze silniki w historii motoryzacji?

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 20:11

Gdzies kiedys czytałem, ze tdi 90km sa ciut bardziej wytrzymale of tdi 110 KM, zgadzacie sie z tym? Niy sa bardziej wytrzymale bo maja mniej koni i silnik jest mniej wyzylowany niz ten 110 a 90 km sa lepsze od tych slabszych 75 konnych bo majac niby te 90 km to akurat sila optymalna i odpowiednia do tej masy itd...Ogolenie tez czytalem na temat tych silnikow, ze moga on konkurowac z dieslami starcyh mercedesow beczek, 124, 190...a wiadomo jakie one były wytrzymale, podobno te tdi 90 km i mercedesa 2.2 diesla to najlepsze silniki w histori calej motoryzacji...co o tym myslicie? TYLKO PROSZE : KONKRETNIE I NA TEMAT A NIE JAK STARE BABY NA RYNKU, ze zaraz bedzie gadka o calkowicie czym innym...Dzieki!
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

TDI 90 KM najlepsze silniki w historii motoryzacji?

 

Postprzez Dj Devilek » 4 paź 2012, o 20:20

no moim zdaniem te 90 silniki najlepsze i nie do zajechania
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez bioly21 » 4 paź 2012, o 20:38

tu nie chodzi o moc silnika i wyżyłowanie a o podzespoły 90ps trwalszy bo nie ma dwumasy i lopatek ze zmienna geometria i tyle w temacie
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez marcino1 » 4 paź 2012, o 20:55

bioly21 napisał(a):tu nie chodzi o moc silnika i wyżyłowanie a o podzespoły 90ps trwalszy bo nie ma dwumasy i lopatek ze zmienna geometria i tyle w temacie


zgadzam sie z kolega ;-)
a ja sie jednej rzeczy jeszcze przy okazji zapytam a jak jest z tymi klinami bo podobno w tym 75 konnym silniku czesto sie sypia a jak jest w 90 konnym
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 20:59

marcino1 napisał(a):
bioly21 napisał(a):tu nie chodzi o moc silnika i wyżyłowanie a o podzespoły 90ps trwalszy bo nie ma dwumasy i lopatek ze zmienna geometria i tyle w temacie


zgadzam sie z kolega ;-)
a ja sie jednej rzeczy jeszcze przy okazji zapytam a jak jest z tymi klinami bo podobno w tym 75 konnym silniku czesto sie sypia a jak jest w 90 konnym


Prosilem o nieodbieganie od tematu...
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez marcinkazimierz » 4 paź 2012, o 21:40

wytrzymałość tak , kultura pracy nie, jezdze 3 dieslami i ten jest najgorszy ale to stara jednostka
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Piaggio » 4 paź 2012, o 21:56

Krystian1986x napisał(a):Prosilem o nieodbieganie od tematu...
ale rygor... hehe, wytrzymalość- zalezy chyba od stylu jazdy i dbałości o motorownie!!!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez bioly21 » 5 paź 2012, o 23:07

jak dla mnie moje 1z chodzi rowniej, plynniej i milej dla ucha niz afn dobrego znajomego z tej samej klatki :) oba zadbane
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez witboy » 5 paź 2012, o 23:18

sluchajcie znalesc nie zajezdzonego afn ciezko strasznie jeszcze gorzej znalesc nie zajezdzonego aaz ... porownujac 75 konnego aaz do tdi 1z a nawet 1 z z afn to wielkie nieporozumienie, zupelnie inne odczucia jezdne i konstrukcyjne najwieksze roznice to wlasnie aaz stara konstrukcja lat 80 powiekszone 1,6 zdlawione do tego.. klin sie scina ... 1z problem z klinem tez jest ale duzo mniejszy i potrafi konkretnie halasowac tak samo afn te silniki sa dobre doskonale wrecz ale sa koniami roboczymi... czesto maja ogromne przebiegi ... afn to juz nowsza konstrukcja chodzby ze wzgledu na zmienna geometrie to juz sprawia ze z dolu mamy wieksza frajde i mozliwosci afn na krecenie moca sa fantastyczne spokojnie mozna osiagnac 190 koni na lekko...ale 1 z jest twarda i doskonala jednostka
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 6 paź 2012, o 03:18

witboy napisał(a):afn na krecenie moca sa fantastyczne spokojnie mozna osiagnac 190
owszem ale przy zmianie turba na większe,zmianie wtrysków też na wieksze, zmianie pompy wtryskowej tez na większa i dolozenie FMIC i nowym sofcie, robiąc to samo w 1z osiągniemy to samo! w afn i 1z słupki są te same rozni sie tylko osprzet. ALe chyba odbieglismy z tematem i bedzie reprymenda od zalozyciela ;-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości