TDI 1Z nierowna praca powyżej 3 tys obrotów ciśnienie oleju

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

TDI 1Z nierowna praca powyżej 3 tys obrotów ciśnienie oleju

Postprzez majkus96 » 7 mar 2015, o 18:16

Witam krótko i na temat po odpaleniu silnika trzeba uważać aby nie przekroczyć 2,5 tys obrotow bo zaraz jest taki objaw jak by zawory podwieszało . a jak już jest ciepły to przy raptownym dodaniu gazu ten sam objaw.
cisnienie oleju na zimnym przy 1tys 5bar
ciepły przy 1tys 2 bar
2 tys 4bar
3tys 5 bar
dalej nie idzie sprawdzić
bo muszę auto zgasić .

jak myślicie co może być ?

[ Dodano: 2015-03-07, 17:40 ]
https://www.youtube.com/watch?v=m7vZRvu ... e=youtu.be

taki objaw
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

TDI 1Z nierowna praca powyżej 3 tys obrotów ciśnienie oleju

 

Postprzez krzyś » 7 mar 2015, o 20:37

Jaki olej masz zalany? Dawno zmieniany? Czy podczas jazdy też podwiesza hydraulikę?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majkus96 » 7 mar 2015, o 20:38

mam Elf 10w40 tak podczas jazdy też .
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez krzyś » 7 mar 2015, o 21:35

możliwe, że zawór w pompie olejowej się przycina.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majkus96 » 8 mar 2015, o 10:00

Tak szybko to nie możliwe aby zawór , bo komp został zmieniony i niby z chipem a wczesniej nie było takich objawów jak teraz teraz się dławi i nie jedzie .. wsadze seryjny z afn i zobaczę czy coś to pomoże.
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez krzyś » 8 mar 2015, o 11:18

zrób logi dynamiczne, statyczne, Dlaczego dopiero teraz piszesz, że po zmianie kompa masz takie chocki klocki...
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 8 mar 2015, o 16:59

Z afn nie wsadzaj bo nie pasuje
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez majkus96 » 8 mar 2015, o 17:26

pasuje bo mam osprzet turbo wtryski i pompe z afn ..

Podajcie mi jakie koncówki z kompa sa od afn bo u siebie mam DF
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez palio » 8 mar 2015, o 18:31

To dlaczego nie piszesz o tym w pierwszym poście. Mamy się sami domyślać jakie mody są wykonan w aucie :wstyd:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości