TDI 1Z, NIE PALI, Kontrolka świec zarowych!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

TDI 1Z, NIE PALI, Kontrolka świec zarowych!!!

Postprzez V3nkman » 9 gru 2014, o 13:15

Zanim napiszesz ze bylo i nie umiem szukać szukałem ale na moj problem odpowiedzi nie znalazłem wszędzie lampka mruga silnik nie odpala na zimnym itp. u mnie nieważne czy auto stoi w garażu czy w basenie.


Witam, w tamtym roku miałem problem, czasami podczas odpalania samochodu kontrolka świec żarowych przygasała(nie gasła świeciła słabiej) i auto nie odpalało, dowiedziałem sie ze winę za to ponosi jeden z przekaźników, FOT 1, poprawiłem luty i caly rok bylo dobrze. niedawno podczas pierwszego mrozu, auto zaczęło sie dziwnie zachowywać, mianowicie moja kontrolka swiec żarowych ma 3 stany świecenia, świeci normalnie Świeci słabo (pacz usterka z zeszłego roku) oraz cos pomiędzy. i analogicznie jak sie pali normalnie to wszystko działa jak sie praktycznie nie swieci to nic nie odpala a jak jest pomiędzy to po minucie gaśnie i jest ok ale jakoś dziwnie chodzi jak jest zimny.

Wracając do usterki z zeszłego roku, zanim polutowałem wystarczyło energicznie uderzyć w tapicerkę i przekaźnik zaskakiwał(CZZAAAaaasem trzeba byla sięgnąć pod kierownice i postukać w przekaźnik ręką wtedy 100% i palil) a teraz tak nie ma napier***am ze mnie reka boli i nic, auto po 1-2h sie odwiesza i chodzi normalnie, lecz problem jest bo auto potrafi sie zatrzymać w czasie jazdy, i pare razy stalo mi sie tak na środku skrzyżowania w godzinach szczytu. nie miłe uczucie.

Na początek usterki z tamtego roku mechanik pokazał mi jak odpalić kabelkiem łącząc pompę z aku, teraz to nie działa. FOT 2


Auto ma jezdzic nie stac, nie wiem co robic bo jak podlaczam pod VAG to jest ok a nie mam jak podlaczyc jak nie odpala bo sam w domu nie mam


Help?


FOT 1 Obrazek
FOT 2 Obrazek
V3nkman
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

TDI 1Z, NIE PALI, Kontrolka świec zarowych!!!

 

Postprzez krzyś » 9 gru 2014, o 19:30

A sprawdź jeszcze przekaźniki 109 .103
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 9 gru 2014, o 21:19

V3nkman tez tak mialem az sie zdenerwowalem i otworzylem ten immo i patrzylem ktora cewka jest od swiec zarowych i zablokowalem jej mozliwosc palenia sie przy wyskakiwaniu bledow tego typu i mam spokoj z tym.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcino1 » 9 gru 2014, o 21:27

a stacyjka tzn kostka bo ja ostatnio tez mialem z tym problemy :-)
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez V3nkman » 10 gru 2014, o 01:56

ale cewke w tym badziewiu co tam zdjecie dalem? nic sie nie bd dzialo? bo jak na krótko go palilem kablem to chodził jak chcial kopcil nie mial mocy raz miel wiecej niz w seri itp

[ Dodano: 2014-12-10, 23:06 ]
Nie powiem ze zależy mi żebyś bardziej mnie naprowadził na trop bo autko stoi od 5 dni a jazda autobusem to zuo. :D

albo ktoś ogarnia to i mi wytłumaczy bo ja jestem zielony ale jak juz mi pokarzesz to sobie zrobię <3

[ Dodano: 2015-03-10, 18:00 ]
TEraz wiem co było przyczyna, przekaźnik 109, na nie dochodzi prąd do styku roboczego, czy ktoś wie jak to naprawić? mam zmostkowany 2 przekaźnik, ale muszę wyciągać go żeby zgasić samochód itp. nie zawsze trafiam pinami. generalnie niewygodne rozwiązanie
V3nkman
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości