szlifowanie czoła wału 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

szlifowanie czoła wału 1z

Postprzez robercik » 16 sie 2014, o 19:37

czy ktos ma pomysł jak wyszlifowac czoło wału od bez uzywania frezu prowadzącego ?
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

szlifowanie czoła wału 1z

 

Postprzez krzyś » 17 sie 2014, o 08:00

Wszystko zależy w jakim stopniu masz obrobione czoło wału. ja u siebie pilnikiem zabieliłem dałem nowe koło, śrube i jak na razie ok, ale obserwuje bo nie jest to zrobione tak jak nalezy..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz325 » 17 sie 2014, o 09:37

Ja ma mm to samo u mnie też mi bije koło tylko nie wiem czy to czop czy te duże koło bo małe ma am wymienione.
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robercik » 17 sie 2014, o 10:38

krzyś napisał(a):Wszystko zależy w jakim stopniu masz obrobione czoło wału. ja u siebie pilnikiem zabieliłem dałem nowe koło, śrube i jak na razie ok, ale obserwuje bo nie jest to zrobione tak jak nalezy..
a jak pilnikiem to zrobiłeś?
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez krzyś » 17 sie 2014, o 12:11

U mnie koło pasowe bardzo delikatnie biło wał nie był mocno obrobiony wiec postanowiłem zaryzykować, szerokim płaskim pilnikiem dociskając go równo do powierzchni wału szlifowałem aż cała powierzchnia sie "zabieliła" po zmontowaniu brak bicia , dodam jeszcze że koło załozyłem firmy "topran" akurat miałem takie w moich zbiorach :wstyd:. jeśli koło ci mocno bije to nie radzę pilnikiem nic ruszać..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robercik » 18 sie 2014, o 06:42

a jakim pilnikiem chodzi o gradacje?

[ Dodano: 2014-08-18, 06:03 ]
jak to możliwe że tylko kółko od pompy i wspomagania miało bicie a kółko od klimy i alternatora nie?

[ Dodano: 2014-08-19, 19:42 ]
Zrobiłem to pilnikiem , zobaczymy jak to będzie, a najlepsze to ze kupiłem nowe kolko i nowa srube zamontowałem a tu dalej ku..rwa bije na boki, spac nie moglem w nocy, a rano założyłem stare kolko i patrze a poszlifowaniu wału stare koleczko idzie jak po szynach, nowe kolko do reklamacji , zalozylem kolko stare które paradoksalnie ma lepsze żeby jak ten nowy szmelc. Złozylem to wszystko na klej zakrecilem i jazda probna się odbyla i chodzi toto

[ Dodano: 2014-08-19, 19:44 ]
pilnik był spreparowany odpowiednio i zamocowany na sztywno do silnika
Ostatnio edytowano 18 sie 2014, o 16:29 przez robercik, łącznie edytowano 1 raz
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez mariusz325 » 4 wrz 2014, o 09:24

Pany czy ktoś może powiedzieć gdzie w okolicy Bytom można zrobić czlif czopa wału bez wyciągania go??
Może macie jakieś namiary :-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 19 gości