szarpniecia podczas przyspieszania

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

szarpniecia podczas przyspieszania

Postprzez slinok18 » 23 lut 2012, o 16:46

witam wszystkich serdecznie. Mam broblem z moja golfinom 1.9tdi 90km. Mianowicie wystepuja szarpania podczas przyspieszania i to najczesciej jest jak pedał jest wcisniety do oporu czyli przy bardzo duzym obciazeniu. i nie zalezne na jakim piegu ale najczesciej na 4 i 5. gdy pszyspieszam delikatnie to nie ma zadnych szarpniec i samochud rozpedza sie normalnie tylko jak jest durze obciorzenie a objawia sie to tak jak by były przerwy na 0,2sekundy w dostawie paliwa. co to moze byc.
Avatar użytkownika
slinok18
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 15:39
Lokalizacja: rzeszów

szarpniecia podczas przyspieszania

 

Postprzez markim321 » 23 lut 2012, o 16:50

Nastawnik dawki, zaworek N75 i wiele innych.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez slinok18 » 23 lut 2012, o 18:11

to znasze jak mam to sprawdzic i wogule i co wiele innych

[ Dodano: 2012-02-23, 18:19 ]
powiem tak byłem na diagnostyce i nic nie wykazało. czytałem rózne fora i tam było mnustwo wskazówek.
-wymieniony filtr paliwa na nowy nie pomogło
-sprawdziłem wszystkie wężyki i babelków tez nie widac przez przezroczyste węzyki
-te wezyki od podcisnienia tez sprawne
-wtryskiwacz sterujacy stukałem przy 2500obr nic nie przerywał ani zadnych obcych objawów
-wydaje mi sie ze jak sciagnołem wtyczke od predkosciomierza do było troszke lepiej ale nie jestem pewien moze mi sie tylko zdawało
moze cos przeoczyłem wiec prosze was o pomoc bo skonczyły mi sie pomysły

[ Dodano: 2012-02-23, 18:20 ]
a i dodam ze z paleniem nie ma problemu pali idealnie i nie kopci ani nic

[ Dodano: 2012-02-23, 18:22 ]
a od tego co go kupiłem jakis 1miesiac temu mówił ze niedawno regenerował pompe no i faktycznie wyglada z wieszku jak nowa czysciutka i wogule wszystkie srubki zablabowane farba
POMOCY!!!!
Avatar użytkownika
slinok18
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 15:39
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez slawek5t » 23 lut 2012, o 21:48

A przy jakich obrotach to wszystko się dzieje ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez ogon1992 » 23 lut 2012, o 22:48

Jeżeli było coś ruszane z pompą paliwa lub z pompą wtryskową to masz odpowiedz jest nastawiona za duża luba za małą dawka paliwa albo na pompie paliwa zły kont ustawienia pompy. Wiem bo miałem dokładnie to samo ;)
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez slinok18 » 23 lut 2012, o 22:50

te objawy wystepuja na wysokich obrotach tak do 2500 idzie dobrze a puzniej jest taki objaw jak by chciał jechac ale nie było na tyle paliwa wtryskiwanego i zaczyna szarpac ale nie mocno tylko tak delikatnie jak by sie dławił a tak jak juz mówiłem wczesniej jak pszyspieszam powoli to dojdzie do konca bez szarpniecia

[ Dodano: 2012-02-23, 21:52 ]
ale kiedy byłem na diagnostyce komputerowej to sprawdzał dawki i wogule i mówi ze jest ok

[ Dodano: 2012-02-23, 21:55 ]
a co do tej pompu to nie mam pewnosci ze była wymieniana tak mi tylko mówił poprzedni własciciel
Avatar użytkownika
slinok18
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 15:39
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez slawek5t » 24 lut 2012, o 00:10

Może n75 szwankuje :?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez ogon1992 » 24 lut 2012, o 11:23

Nie wierz w takie głupoty.

n75 jest zaworem regulującym ciśnienie w turbinie i w razie czego po prostu ją odcina a jeżeli z nim był by problem to byś nie miał mocy i szarpał by ci aż byś go nie zgasił i z powrotem nie odpalił.

Bede sie upierać przy pompie paliwa.
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez markim321 » 24 lut 2012, o 11:48

n75 jest zaworem regulującym ciśnienie w turbinie i w razie czego po prostu ją odcina a jeżeli z nim był by problem to byś nie miał mocy i szarpał by ci aż byś go nie zgasił i z powrotem nie odpalił.


Uwierz mi że może dawac takie objawy. Szarpałby aż by go nie zgasił a jakby zgasił to nie odpalił? Jaki to ma związek z N75?
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez kryhaziom » 24 lut 2012, o 14:21

miałem identyczny problem jak Ty, z tym że u mnie okazało się, ze jednak sterujący umarł. spróbuj jeszcze z tym sterującym przy 3000 obrotów.
u mnie to wyglądąło tak jak na filmiku (13 sekunda)
http://www.youtube.com/watch?v=pqVoWdA9 ... 0w&lf=plcp

w trakcie jazdy czuć było to mocno przy 2500 - 3000
jeżeli to nie wtryski to też bym stawiał na pompe.
Jak masz możliwość to podmień wtryski od kogoś, zawsze łatwiej i szybciej niż pompe :-D a będziesz mógł wykluczyć je na 100% :-)
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez slawek5t » 24 lut 2012, o 15:18

markim321 napisał(a): Szarpałby aż by go nie zgasił a jakby zgasił to nie odpalił?

ogon1992 napisał(a):szarpał by ci aż byś go nie zgasił i z powrotem nie odpalił.


markim321, jemu chodziło o to że nie przestał by szarpać dopuki ponownie by go nie odpalił.

slinok18, ta usterka stała się nagle ? Bez grzebania ?
Ja tam mimo wszystko sprawdziłbym tego n75.... Może nie daje sobie już rady przy dużym obciążeniu .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez slinok18 » 24 lut 2012, o 15:53

dzisiaj pojade do kolegi i porzycze n75 i moze uda mi sie terz wtryski a dokładnie chodzi o ten jeden sterujacy tak
Avatar użytkownika
slinok18
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 15:39
Lokalizacja: rzeszów

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości