Szarpie podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szarpie podczas jazdy

Postprzez M17 » 28 lip 2012, o 10:32

Witam znowu mam problem z moim golfem
Mianowicie w czasie jazdy czasami lubi mi przerwac takie szarpniecie to jest zaledwie 1 s
Nie wiem czy to turbina czy paliwo nie dochodzi wczesniej zdarzało mi sie to zadko teraz juz coraz cześciej
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Szarpie podczas jazdy

 

Postprzez k0la » 28 lip 2012, o 11:36

Układ paliwowy. Filtr paliwa drożny ? Wtryski nie leją ? Nie zapowietrza sie pompa ?
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez M17 » 28 lip 2012, o 12:41

tak filter paliwa drożny , wtryski nie leja nic
aaa czy pompa sie zapowietrze to nie wiem jak to spr
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Postprzez Piaggio » 28 lip 2012, o 19:47

Winą takiego szrpnięcia odcięcia na chwile może być wtrysk sterujący.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 28 lip 2012, o 20:03

Piaggio napisał(a):Winą takiego szrpnięcia odcięcia na chwile może być wtrysk sterujący.

No pewnie. Kolega wie co pisze :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez M17 » 2 sie 2012, o 01:09

Kolego piaggio
Jak byś mi mógł jeszcze doradzic co mam w takiej sytułacij zrobić
iść do sklepu i kupić nowy wtrysk sterujacy czy do regeneracij oddać ?
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Postprzez slawek5t » 2 sie 2012, o 16:50

A sprobuj dać 2500 obrotów i niech druga osoba puka w ten wtrysk. Nie powinien przerywać
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 2 sie 2012, o 21:42

100% pewności że to wtrysk nie mamy, ale bardzo czesto przy przyspieszaniu czy też przy normalnej jezdzie gdy własnie tak odetnie na chwilke to wina sterującego- co zrobić hymmm napewno wymienic na jaki używany/nowy to już twoja kwestia- na allegro czesto można trafić używke tylko w jakim stanie? nie miałem jeszcze takiego dylematu u siebie wiec i nie doradze.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez M17 » 2 sie 2012, o 22:41

dokładnie to sie dzieje przy przyzpieszaniu czasami jest tak za bardzo czasto a drugiego dnia jak nawet daje do 4 tys to nic sie nie przytnie , ale zdarza sie to dosyć czesto kolega mi jeszcze mówił ze ten popychacz od turbiny nie wiem jak to sie fachowo nazywa moze to też być to ?
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Postprzez Piaggio » 3 sie 2012, o 07:29

M17 napisał(a):popychacz od turbiny
nie ma takiego czegoś- jest ale sztanga- która reguluje ciśnienie doładowania- ale gdyby to Ci szwankowało łapał bys tzw. Notlaufa- wyglądało by to tak że przyspieszasz na 4 czy 5 biegu przyspieszasz i w okolicach 120-130km/h nagle koniec auto nie chiało by więcej jechać. zreszta masz wersje 90 konna więc turbo z wg- tam bardzo ale to bardzo żadko sie to zapieka.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 24 wrz 2012, o 23:02

a moze nastawnik pompy
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

Postprzez witek220 » 25 wrz 2012, o 19:41

Odepnij wtrysk sterujacy i sie przejedź. Wskoczy Ci tryb awaryjny i zacznie migac kontrolka swiec zarowych,ale to nic. Przejedź sie i zobacz, jezeli nie bedzie juz przerywal - tzn. wtrysk do wymiany . Miałem tak u siebie.
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości