szarpie podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 25 lut 2012, o 00:19

a turbo ma cos do tego
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

 

Postprzez leopard » 25 lut 2012, o 04:22

1OoOadamOoO1 napisał(a):a turbo ma cos do tego
nie ma ... mechanik nie wycentrował sprzegla podczas wymiany - poza tym nadal twierdzę że 4ty bieg lub wyższy i 1500RPM to nieporozumienie - przy takich obrotach możesz jako tako jeżdzić V6 a nie R4ry ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 26 lut 2012, o 14:56

leopard napisał(a): mechanik nie wycentrował sprzegla podczas wymiany

-minimalnie nie w osi = na chama skręcenie skrzyni do silnika
- ewidentnie nie w osi = skrzyni nawet nie włoży na miejsce...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 26 lut 2012, o 17:27

leopard napisał(a):poza tym nadal twierdzę że 4ty bieg lub wyższy i 1500RPM to nieporozumienie

Ja nieraz jade 1500-1600obr i jest okej. 4bieg to jakies 60kmh. Jak depne to nawet sie zbiera, nie jest źle. No ale nie jezdże tak cały czas oczywiście.
Jesli droga nie jest za dobra to nieraz jeżdże własnie na takich obrotach. Nie bede jechał na trójce :)
Nie szarpie itd więc Spoko. Ale w zwyklym dieslu kolega juz tak nie da radyzrobić :) Musi trzymać te 2,5-3 tys .
Dlatego lubie za to TDI :))
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez markim321 » 27 lut 2012, o 12:03

Ale w zwyklym dieslu kolega juz tak nie da radyzrobić :) Musi trzymać te 2,5-3 tys .


Da radę tak zrobić. Jeździłem 1.9D i jest to bardzo elastyczny silnik, bez problemu radzi sobie.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez slawek5t » 27 lut 2012, o 14:27

markim321 napisał(a):Da radę tak zrobić.

No da ale nie ukrywajmy że to będzie wielki muł przy 1500 obr:) Żeby takim wyprzedzac trzeba trzymać dużo wyższe obroty.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez markim321 » 27 lut 2012, o 23:22

No fakt błyskawicznie może się nie zbierze, ale czuć że silnik przy tej predk. obrotowej nie męczy się, nic nie buczy, nie drży, nie szarpie itp.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 29 lut 2012, o 00:01

mam podkrecony silnik programem i turbo wlacza sie wczesniej gdzies 1600 obr.
Jak oddam fuce to pierwsze biore sie za wymiane wszystkich poduch WARTO?

[ Dodano: 2012-02-28, 23:09 ]
czy sprawdzic wtrysk sterujący?

[ Dodano: 2012-03-10, 23:05 ]
no i wymienilem wszystkie poduchy i nadal szarpie
moze pompa pada powoli

[ Dodano: 2012-03-12, 11:51 ]
maktos jeszcze jakies pomysly???

[ Dodano: 2012-03-13, 12:45 ]
`stukalem w wtrysk sterujacy i nic nie bylo zadnej przerwy
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron