Moderator: Moderator
Jan Majcher napisał(a):Witam. Sprawa wyglada tak ze jakies 3 tygodnie temu zaczely sie problemy z sinikiem. kolo 1400 obrotow jest lekkie szarpniecie i aluto dalej sie rozpedza.czasami zdazalo sie to kolo 1800 obrotow.moi spece mechaniki w moim miescie rozne teori wymyslali ale nikt tak naprawde sie tego nie tknal.slyszalem ze to przeplywomierz;pompa;filtry albo zel paliwo..paliwo jest dobre a filtry wszystkie wymieniane.nawet rozrzad zrobilem tydzien temu i olej wymienilem.Na dwoch komputerach nic nie wykazalo.nie znam sie na tym i prosze o jaka podpowiedz...
leopard napisał(a):Jan Majcher napisał(a):Witam. Sprawa wyglada tak ze jakies 3 tygodnie temu zaczely sie problemy z sinikiem. kolo 1400 obrotow jest lekkie szarpniecie i aluto dalej sie rozpedza.czasami zdazalo sie to kolo 1800 obrotow.moi spece mechaniki w moim miescie rozne teori wymyslali ale nikt tak naprawde sie tego nie tknal.slyszalem ze to przeplywomierz;pompa;filtry albo zel paliwo..paliwo jest dobre a filtry wszystkie wymieniane.nawet rozrzad zrobilem tydzien temu i olej wymienilem.Na dwoch komputerach nic nie wykazalo.nie znam sie na tym i prosze o jaka podpowiedz...
wypnij wtyczkę z czujnika prędkości w skrzyni biegów (wtyczka 3 pinowa) - jeśli przestanie szarpać - nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia ...
to się przestało krztusić.
a może coś z tymi wtyczkami?
? Jakieś dobre bym chciał, bo to co mam to rzeczywiście się dziwnie zachowuje, no i ślizga przy ruszaniu, no ale nie wiedziałem, że to szarpanie może być sprzęgłem spowodowane:)
no a ile by mnie kosztowała taka zmiana sprzęgła?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości