swap 1,4 abd na 1,9 ahu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

swap 1,4 abd na 1,9 ahu

Postprzez Lukasz_golf_1,4 » 18 cze 2012, o 19:18

cześć mam golfa z motorem abd który mi umarł (silnik umarł) :cry: :cry: :cry: na nie szczęście lub szczęście przed sprzedażą :-| i kupnem właśnie ahu i teraz są dwie opcje kupno 1,4 za około 400-600 ,- +transport(sprzedaż mojej 3 ok 1200,- i kupno diesla :hyhy: )

lub znajomy ma kombi z ahu bez przeglądu i oc z pękniętą szybą ale ma ahu pod maską chce 1500,- do negocjacji.

i teraz pytanko do speców bo wymiana silnika "a" na silnik "a" to nie problem mam już parę takich operacji za sobą 8-)
ale w swapach jestem dziewicą a zwłaszcza n95 na NO
i zapowiadane pytanie czy w ogóle się to mi opłaci roboty pewnie ful później jeszcze zbiornik paliwa i przegląd ze zmianą w dowodzie :shock: a jeszcze nie wiem jak to jest kombi a hatchback bo najszybciej chyba było by wykręcić sanki z całym zawieszeniem przełożyć i została by instalacja :zdegustowany:
by golf
Lukasz_golf_1,4
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:27
Lokalizacja: Gorzów

swap 1,4 abd na 1,9 ahu

 

Postprzez bioly21 » 19 cze 2012, o 07:39

z tego co czytalem na forum to musial bys miec kompletny samochod diesla i przelozyc silnik + elektryke + cos tam jeszcze , podobno strasznie duzo roboty i nie wiem czy to sie tak oplaca robic
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Lukasz_golf_1,4 » 19 cze 2012, o 14:57

a czy ktoś już robił coś podobnego kiedyś znalazłem taki temat : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#9213758 i wiem że to możliwe nawet jesli ma sie poszczegulne części a ja chce kupić cały kompletny samochód na chodzie czyli napewno prościej :-D ale nie wiem czy jest różnica miedzy kombi a 3d
by golf
Lukasz_golf_1,4
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:27
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez PiJey88 » 19 cze 2012, o 15:44

Lukasz_golf_1,4, w kombi masz bagażnik :hyhy: a z silnikowych sparaw to w zasadzie tak samo, inny bak paliwa jest, inne przewody paliwowe, inny wydech, reszta tak samo
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 19 cze 2012, o 15:47

Lukasz_golf_1,4 napisał(a):i zapowiadane pytanie czy w ogóle się to mi opłaci roboty pewnie ful później jeszcze zbiornik paliwa i przegląd ze zmianą w dowodzie a jeszcze nie wiem jak to jest kombi a hatchback bo najszybciej chyba było by wykręcić sanki z całym zawieszeniem przełożyć i została by instalacja


jeśli w tym ex 1.4 buda jest zdrowa i nic mu nie dolega to z pewnością się opłaca... a zawieszce nie ma róznic..;p tyle ze hample zmieniasz no i potem zabawa z elektryką , przegląd i wymiana dowodu. jesli masz całego dawcę i zdrowego biorcę to opłaca się.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Lukasz_golf_1,4 » 19 cze 2012, o 17:15

czy ktoś wie ile kosztuje zmiana w dowodzie i badanie ?
by golf
Lukasz_golf_1,4
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:27
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez k-m-r1 » 21 cze 2012, o 10:44

Pamietaj nowe OC bedzie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości