Miałem podobnie w swoim wcześniejszym golfie też cos szurało przy rozrządzie pod obciażeniem itp, okazalo sie ze pasek od rozrzadu był luźny wpadał w wibracje po czym obijal sie o osłonę, naciągnięcie paska załatwiło sprawę
Panowie dziękuje za zainteresowanie tematem, ale dodam coś jeszcze... Przy maksymalnym skrecie kierownicy czy to w prawo czy to w lewo pojawia sie cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=htzgPPbJ5zM
No no. Nie ciesz sie za szybko.
Poprostu masz tylko sprawdzic śruby.
Nie jest powiedziane co sie stało. Najpierw masz sprawdzić podstawy.
Jesli są takie stuki to może to byc cos luźnego lub mocno rozwalonego.
Najpierw sprawdź. Nie jeździj tak, bo naprawde mocno ci tam trzaska coś.
przypomniałem sobie... na 99% rozpieprzona pompa wspomagania kierownicy - cos takiego miałem w passacie...(tzn Teściu miał)
wymień plyn w ukladzie wspomagania...powinno pomóc...jesli nie pomoze albo pomoze na krótki czas to wniosek że łopatki wirnika w pompie wspom. trą o karter pompy. zobacz czy pompa ma na ośce wzdłużny luz - jesli luz jest to.... uzywka do 150zł.