jazda bardzo dynamiczna i agresywna, zmiana biegów pułap 2200-2500, przy szarżowaniu przy 3000rpm, rzadko jeżdżę pod 4 
 ale gaz do zmiany biegów w podłodze przeważnie, bo nie lubię mulić 
Moderator: Moderator
 jazda bardzo dynamiczna i agresywna, zmiana biegów pułap 2200-2500, przy szarżowaniu przy 3000rpm, rzadko jeżdżę pod 4 
 ale gaz do zmiany biegów w podłodze przeważnie, bo nie lubię mulić 
lysutki napisał(a):e2 napisał(a):(...)jazda bardzo dynamiczna i agresywna, zmiana biegów pułap 2200-2500(...)
![]()
wiem, wiem, wyciete z kontekstu
 jak jakaś łajza jedzie 50km/h lewym 
 bylem nawet w servisie boscha zaplacilem k***a 200zl i juz mnie szlag trafia ,ale to tak nawiasem bo zaraz bede sprzedawal chyba go na organy,dzieki bogu za takie cos jak AC,sprawdzalem statycznie dynamicznie,organy ma ok i co? a moze ja jezdze na samych oskach i dlatego mi tak duzo pali,tomoj ostatni golf a sam go zlozylem z 2 samochodow jest jak dziecko dal mnie ale widze ze wredny ten bachor i trzeba go rozlozyc na czynniki pierwsze a teraz slizko tak fajnie
 
 moj gofer pali bardzo malo jak na moc 2,9 230KM,ale mialem taka ku...  jak twoj tdi 1z ale go opylilem jakiemus frajerowi,a teraz zadem cwaniak mi nie skoczy na szosie franek napisał(a)::zakrecony: o tak go odrazu kijem w leb nieladnie ja jestem swiezy na forum a moj gofer pali 15 litrow pachnacej benzynki a nie oleju do smazenia


 e2 napisał(a):lysutki napisał(a):e2 napisał(a):(...)jazda bardzo dynamiczna i agresywna, zmiana biegów pułap 2200-2500(...)
![]()
wiem, wiem, wyciete z kontekstu
heh no wiem jak to wygląda, dlatego napisałem, że mam gaz prawie w podłodze bo te biegi zmieniam dosłownie w kilka sekund, ja wykorzystuję po prostu najwyższy moment obrotowy do zmiany biegów, dlatego tak zmieniam, ale baaaaardzo często zdarza się 3k+rpmjak jakaś łajza jedzie 50km/h lewym

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości