Spadki Mocy w AFN - logi pomocy:)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Spadki Mocy w AFN - logi pomocy:)

Postprzez mariusz9270 » 19 cze 2014, o 16:22

Witam Serdecznie proszę o analize logow ktore dzis wykonałęm
Silnik 1.9 tdi AFN 110



Objawy samochodu:
- Kopcenie na czarno przy gazie do dechy pozniej juz puscza delikatny bialy dymek\
- Na mocy raczej wg mnie stracil na autostradzie przy 165 na autostradzie jakby blokada sie wlacza i daje nie pojedzie jakby odcina mu doplyw paliwa
- Ogromne spalanie jak na ten silnik ok. 7Litrów w cyklu mieszanym
+ Jescze jeden problem, podczas jazdy sprzeglo normalnie samo opada i trzeba je podnosic noga do gory aby biegi perfekcyjnie wchodzilo, jak sie tak przejedzie z 150km po miesicie bez podnoszenia pedal sprzegla jest normalnie w podlodze i aby wrzucic bieg jest tragedia, po podniesieniu wszystko chodzi igielka, to samo dzieje sie rowniez na postoju, wieczorem postawie auto podniose pedal, rano wyjezdzam pedal juz o 50% nizej.
- przy przyspieszaniu cale auto drży przy obrotach pomiedzy 2300-2600, przed i po tych obrotach jest ok brak drżenia.



Błedy: ( Wszystkie udalo sie wykasowac)

Thursday, 19 June 2014, 15:23:25

3 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

---------------------------------------------------------------------------
Logi wykonywane na 3 biegu


Statyczne:



Dynamiczne:




[b]Basic :[/b]



Prosze o pomoc z gory dziekuje

Pozdrawiam
mariusz9270
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 17:08
Lokalizacja: Opolskie

Spadki Mocy w AFN - logi pomocy:)

 

Postprzez palio » 20 cze 2014, o 08:33

Błędy nie powracają?

65535 - uszkodzony sterownik
Wyjmij go i sprawdź czy nie pływa w oleju.

01117 - sygnał obciążenia alternatora , sprawdź przewody od altka i regulator napięcia

00553 - błąd przepływomierza. Przerwa w obwodzie lub zwarcie do "plusa" - błąd sporadyczny.

Początek kąta wtrysku opóźniony- można by go delikatnie przyśpieszyć.
Termostat - ok
dawka - ok
korekcje - ok
EGR - działa
dynamiczny kąt - ok

Coś dziwnie pokazuje czujnik barometryczny (za mało).
Auto nie wpada w tryb awaryjny? Turbo tak jakby się podwiesza. Zmienna geometria zapewne do czyszczenia. Posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnienia. Zamień miejscami n75 z n18 to bliźniacze zaworki. Jak podmienisz to się przejedź i zobacz czy wszystko jest ok. Może sam n75 się podwiesza.

Co do sprzęgła być może jest zapowietrzone. Dolej płynu hamulcowego i próbuj odpowietrzyć go.

Obroty w których drży auto może oznaczać wtrysk sterujący. Odpal auto i na luzie daj do tych obrotów. Druga osoba niech delikatnie stuka we wtrysk.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz9270 » 20 cze 2014, o 11:30

Witam, no dzis zobacze na ten sterownik bo blad da sie wykasowac ale po kilku dniach np wraca, co do przeplywki pewnie blad pokazalo bo ja odlaczalem,, kable od alternatora i regulatora wygladaja w porzadku zreszta alernator byl robiony jakies 3 miechy temu (regenerqacja)

Auto wlasnie nie wpada w tryb awaryjny ale przy przyspieszaniu ma takie odpaly dajesz gazu ciagnie ciagnie nagle jakby mniej ciagnal i znowu czujesz ze ciagnie itd itd, a gdzie znajduja sie te zawroki n75 i n18 (Moje auto to ibiza 97rok z AFN) i gdzie tez znajduje sie te cale ECU, sprzeglo raczej nie zapoiwetrzone bo wlasnie jak kupilem auto prawie rok temu pojedzilem 2 tyg i sprzeglo tak opadlo nisko ze nie dalo sie prawie biegow wbic no i podjechalem do mechaniora to mowi zapowietrzone i odpowietrzamy dobra kilka razy pedal on kluczyk i odpowierza, pedal wpadl w podloge wzialem go reka do gory i jak nowy no to jescze kilka razy odpowietrzyli my i chodzi no to tez myslalem ze zapowietrzone ale po kolejnych 2 tyg znowu to samo i sproowalem tylko podniesc wlasnie ten pedal sam do gory bez odpowietrzania i taki sam efekt wszystko chodzilo igla, teraz juz prawie po 9 miesiacach borykania sie z tym pedal sam opada wieczorem podniose pedal rano juz jest nizej nawet bez jego wciskania, mysle ze to moze byc wysprzeglik a to juz powazniejsze zadanie bo trzabedzie i skrzynie zrzucac wiec napewno robota w 300zl sie gdzie zamknie;/

No wiec co proponujesz od czego zaczac, podmienie te zaworki i co sprawdzic jak jedzie? czy robic od nowa logi bo powiem ci ze moze byc tak ze bedzie lepiej jechal a ja tego nie odczuje.... bo jednak 110km na taka mala ibizke to i tak jest teraz wypier....ol nawet jak sie lekko przycina.

Pozdro
mariusz9270
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 17:08
Lokalizacja: Opolskie


- - - https://www.mennicakapitalowa.pl/



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości