Silnik diesela

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Silnik diesela

Postprzez gajwer1993 » 8 kwi 2013, o 11:14

Witam wszystkich, a więc jestem tutaj nowym użytkownikiem i słabo znającym tematy motoryzacji, chciałbym się zapytać o silniki diesela w vw3, ponieważ chciałbym kupić niedługo trójke i pytanie z jakim silnikiem? który silnik diesela najbardziej polecacie i który najbardziej jest bezawaryjny?
gajwer1993
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 11:08
Lokalizacja: Hrubieszów

Silnik diesela

 

Postprzez KAMNILEK » 8 kwi 2013, o 12:29

najbardziej polecany to
1z, ahu 90km - kompromis miedzy mocą i niezawodnością

jeśli sie nie boisz lub nie przyprawia cie o ból głowy koło dwu masowe i zmienna geometria łopatek turbiny to polecam afn - 110km i duża frajda z jazdy

sdi - brak "mocy" 64km :) turlaczka i 5L na 100 ale skrzynie padają

aaz i 1Y (zwykłe D) ( zwykły diesel zanim wymyślili sdi) td - 75km i D- 64km (chyba)
nie jedzie zwykła turmaczka.

to na co musisz zwrócić uwagę to koło wału. żeby nie miało bić poprzecznych. No i oczywiście musisz sobie odp jaki motor cię interesuje.
Ostatnio edytowano 8 kwi 2013, o 12:38 przez KAMNILEK, łącznie edytowano 2 razy
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez Pozor » 8 kwi 2013, o 13:01

tak zależy do czego chcesz uzywać taki silnik czy masz zamiar robić jakieś mody czy tylko tak do jeżdżenia.Do jeżdżenia najbardziej zadowoli się tdi 90 KM 1Z którego równie łatwo jest przerobić na 180 KM lub jeżeli chcesz mieć coś wysokoobrotowego to TD jest roziązaniem dla ciebie przy grubszych modach pompy wtryskowej TD mogą się kręcić do 6000 obr ale to już szaleństwo ;-) zwykłe diesleki z góry bym sobie odpuścił bo będziesz narzekał na takiego muła tylko
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Piaggio » 8 kwi 2013, o 16:50

Bezawaryjny?- kazdy jest awaryjny, ogolnie stara generacja 1.9TDI niezaleznie czy to 110 czy 90 konna to wytrzymałe jednostki, z tym że w leciwych trójkach te silniki mają juz spooooro nakulane, więc ryzyko że coś sie wysypie sie zwiększa, Ale tak czy siak, jezeli przedni wlaściciele dbali o motor, to 500 tysi nie jest dla tego silnika jakims mega wyczynem.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez piterrzeszow » 8 kwi 2013, o 17:25

ja mam u siebie 1.9D - 64KM ... do miasta mi wystarcza i od czasu do czasu na trasę.. prędkość jaką nim osiągnąłem w 5os to 160.

tanie części - małe spalanie ogólnie dla mnie na +
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez michal33333 » 8 kwi 2013, o 21:21

ja mam tdi 90 jest średnio ja twojm miescu szukał afm 110 ceny cześć podobnej cenie co do 90 koni ale lepsza frajda z jazdy ;-)
michal33333
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 01:04
Lokalizacja: OPOCZNO

Postprzez gajwer1993 » 9 kwi 2013, o 08:14

Rozważam właśnie między silnikiem 90KM a 110KM

[ Dodano: 2013-04-09, 07:16 ]
ale co do czego postawie raczej na 110 koni, dalej może jakieś minimalne przemiany
gajwer1993
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 11:08
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez Szheyk » 9 kwi 2013, o 09:25

Polecałbym 90 KM w bardzo dobrym stanie.
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez dbdgonzo » 9 kwi 2013, o 19:19

Moim zdaniem wersje 90 konną , moim zdaniem najlepsza jednostka jeżeli chodzi o disla .
Osobiście mam 1Y czyli zwykłego klekota i co powiem ... 0 mocy :lol: , ale się przemieszczam i spalanie też dość niskie .
Mam go od szwagra , który nabił nim prawie 300 tys km i silnik chodzi dalej .
obecnie 3 raz licznik idzie . Mam nabite 37 tys km , a w sumie będzie 637000km i jeszcze się nie rozpadł :cwaniak:
Avatar użytkownika
dbdgonzo
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 19:01
Lokalizacja: DZG
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez assesino » 9 kwi 2013, o 21:33

Polecam (1Z) 90 KM, rzadko coś się psuje a i przebiegi duże to nic wielkiego oczywiście jak się dba :-)
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez brzesiu » 10 kwi 2013, o 00:06

1z bardzo wdzięczne motory bedzie tobie mało mocy jedziesz do jakiegoś tunera i za grosze tobie z niego zrobi 110-115 kucy.

AFN mało tego na rynku ale super silniczki z bardzo dużym potenciałem na modzenie.
Co do sprzęgła wymieniasz na te od 1z wraz z kołem zamachowym i masz w d..
Zmienna geometria jak nie masz 80 lat i nie jeździsz na redbulu to nic sie nie będzie dziać.

reszta to toczydła idealne na codzienne podjeżdzanie na uczelnie i po piwo jak i na studencki portfel.

Jak sie zdecydujesz to znajdz kogos kto sprawdzi tobie autko na VAGu to podstawa oczywiscie pozatym optucznie niech te auto bedzie uczciwe. osobiscie mialem paska z 1z który miał cos w okolicach 500 najechane i silniek cykał jak zegarek.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez gajwer1993 » 10 kwi 2013, o 09:23

A więc 90KM, dobrze wiedzieć co kupić :-D Zależy mi też na drobnym tuningu mechanicznym silniczka, ale to może później, najpierw muszę się na coś zdecydować i skorygować co się da:) dzięki wielkie za odpowiedzi:)
gajwer1993
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 11:08
Lokalizacja: Hrubieszów

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 6 gości