silnik 1.9 TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

silnik 1.9 TD

Postprzez kamcio090380 » 14 gru 2007, o 13:53

Witam wszystkich mi?o?ników MK3 !!!
W moim Golfiku dzieje si? nast?puj?ca sytu?acja:
1. golfik troszke postoi i go odpale to obroty s? tak na poziomie 500 obr, 600 obr. i chodzi silnik jak w ci?gniku?
2. po wyci?gni?ciu ciegna urachomienia zimnego silnika obroty wchodz? tak na 1200 obr. jak samochodzik si? rzg?eje wciskam spowrotem ci?gno urochomiania zimnego silnika i obroty s? tak na poziomie 1000 obr. Ale w trakcie jazdy pó?niej wchodz? tak na 1500/1600 obr. dopiero po zatrzymaniu pojazdu np. na skrzyrzowaniu wcisne sprz?g?o i delikatnie puszczaj?c na pierwszym biegu widze ?e wtedy obroty spadaj? z 1500 do 1000. Ale poózniej w trakcie dalszej jazdy ponownie obroty si? zwi?kszaj? do 1500 obr. Po przejechaniu kilkudziesi?ciu km problem ten ustaje s? normalne obroty ok. 1000 obr. Prosze o pomoc jak kto? wie co si? dzieje i jaka to ma?e by? przeczyna. POZDROWIONKA!!!! :!:
kamcio090380
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 gru 2007, o 13:32
Lokalizacja: Che?m

silnik 1.9 TD

 

Postprzez kajtek » 14 gru 2007, o 18:51

tez cos takiego mi sie dzia?o filtr paliwa mam wymieniony generalnie zrobilem tak ze mam kolo 850-900 maks obrotow na rozgrzanym silniku i nie wiecej bo jak mialem ustawione tak kolo 1000 obrotow to tez mi niekiedy nie chcial zejsc z obrotow i zatrzymywal sie nawet na 1600...po zmniejszeniu obrotow juz sie tak nie zawiesza tylko na goracym silniku czasami mam 800 czasami 900 ale caly czas po nizej 1000.czemu tak sie dzieje nie mam pojecia moze znajdzie sie ktos kto bedzie umial pomoc...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DoN_OpicjusZ » 20 gru 2007, o 21:51

no tez mialem ten problem ale w moim robil to ten amortyzatorek od wciskania gazu ktory juz byl wyjeb... na maksa i niekiedy sie do konca nie naciągał no i smigalem tak na obrotach 1500 1300 i tak skakalo a niekiedy normalnie hhehe :)
moje cudeńko :*
DoN_OpicjusZ
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 paź 2007, o 11:51
Lokalizacja: wodzislaw slaski

Postprzez pawelos » 21 gru 2007, o 18:04

Mam golfa 3 1.9TD jechalem 170KM/h i zgasl mi. Pracuje jak stary traktor ucieka mi plyn chlodzenia i leci niebieski dym z rury. Prosze o odpowiedz co moglo sie stac :( czy to tylko rozrzad i uszczelka pod glowicą ? :-(
Mam golfa 3 1.9TD jechalem 170KM/h i zgasl mi. Pracuje jak stary traktor (pracuje na 3 garach) duze cisnienie pod korkiem wlewu paliwa ucieka mi plyn chlodzenia i leci niebieski dym z rury. Prosze o odpowiedz co moglo sie stac :( czy to tylko rozrzad i uszczelka pod glowicą ? A wczesniej chodził jak rakieta ;(
pawelos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 17:53
Lokalizacja: sokolka


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości

cron