silnik 1,9 td problem z odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez wt » 27 gru 2012, o 20:41

koledzy co mi tam piszecie o inych wadach mi chidzi o cisnienie na tłokach że jest za niskie i objawy w tym są , raszta co piszecie była sprawdzana jest OK , musze wymienic pierscienie i wszystko powruci do normy tak mi ludzie doradzają to samo miały w mrozy zimą i po wymianie - 30 pali niema problemu tylko mi chodzi o firme pierscien i uszczelka głowicy doracie KTO TAK WYMIENIAŁ .
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

 

Postprzez mkkay » 27 gru 2012, o 21:07

kolego skoro się upierasz nad wymianą pierścieni i jesteś na 100% pewny tego bo tak Ci "dziadek" doradził to wymieniaj i oby się potem nie okazało że mieliśmy racje.

Powodzenia.

a co do pierścieni to najlepiej zadzwonić do serwisu bo nasze podpowiedzi mogą się okazać- złe , błędne czy jakieś nietrafione albo "dziadek powie że na pewno nie takie
jeszcze raz powodzenia.
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez wt » 27 gru 2012, o 21:21

co ma w spulnego cisnienie z świecami czy z pompą czy mębramą .CISNIENIE JEST NA TŁOKACH .a mi chodzi polepszyc spręrzanie .
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez przemo1251 » 27 gru 2012, o 23:47

ciśnienie masz niskie ale nie tragiczne. Zrobisz jak zechcesz.

Ja bym podłączył przed odpaleniem na krótko świece jak przyjdą mrozy podczas porannego rozruchu. Jeżeli zapiali dobrze masz przyczynę.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez DZOLO » 28 gru 2012, o 00:38

Dokładnie tak jak przedmówcy , jest wiele rzeczy winnych takiego zachowania ale to na co się upierasz wymienił bym na ostatnim miejscu kiedy te kilkanaście innych rzeczy sprawdzisz i dalej lipa będzie. ;-)
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez slawek5t » 29 gru 2012, o 17:11

Kąt wtrysku był mierzony zegarem ?
Ssanie napewno działa ?
Pompa dobrze ustawiona?

Co do pierścieni: mechanik dziadek nie wie jakie założyć ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości