Rolka napinacza paska wieloklinowego

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Rolka napinacza paska wieloklinowego

Postprzez Martin » 10 kwi 2014, o 08:59

Witam . nie wiem czy dobry dział wybrałem . w razie pomyłki proszę o przeniesienie .

A więc moje pytanie dotyczy rolki napinacza paska wieloklinowego. Czy może ktoś ma patent na tą rolkę bo u mnie bardzo szybko się sypie :( z góry dziękuję
Avatar użytkownika
Martin
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 21:49
Lokalizacja: no

Rolka napinacza paska wieloklinowego

 

Postprzez d350z » 10 kwi 2014, o 09:24

Założenie sprzęgiełka powinno rozwiać problem.
Avatar użytkownika
d350z
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 14:02
Lokalizacja: LUBELSKIE

Postprzez krzyś » 10 kwi 2014, o 09:32

Zobacz w jakim stanie jest sam napinacz jego ramię czy nie ma luzu.. założenie kołą ze sprzęgłem na altku rozwiązuje problem tak jak kolega ;-) wyżej napisał ,ale nie naprawia nam napinacza, który jest upierdliwy w naszych wozach :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Martin » 10 kwi 2014, o 10:00

A od czego te koło ze sprzęgłem założyć ? i jak ono wygląda ?
Avatar użytkownika
Martin
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 21:49
Lokalizacja: no

Postprzez d350z » 10 kwi 2014, o 11:32

Koło ze sprzęgnikiem to ze sklepu, chyba że znajdziesz używkę, jak kolega napisał fakt napinacz też może być do wymiany, ja się nie bawiłem, napinacz nowy zamontowany, oraz rolka ze sprzęgiełkiem i ten pakiecik rozwiązał problemu piszczącego paska, teraz coś piśnie od czasu do czasu, ale to już alternator, pewnie łożyska się kończą lub szczotki, ale to tylko przy odpaleniu.
http://zapodaj.net/09489163a2fdd.jpg.html
http://zapodaj.net/5f20cb990f91a.jpg.html

Sprzęgiełko oraz napinacz rozwiązuje większość problemów(miałem wymieniany 2x pasek bo możliwość była taka że pasek złej jakości a guzik prawda, ale słyszałem że jakość paska też ma na to wpływ).

I fotki Ty pewnie nie masz sprzęgiełka więc nie masz takiego plastikowego czegoś na rolce przyjrzyj się jak jest u Cb i u mnie.

http://allegro.pl/sprzeglo-rolka-altern ... 20807.html
http://allegro.pl/napinacz-paska-caddy- ... 76998.html

I teraz jeszcze rada jeśli sam będziesz wymieniał rolkę pojedź z alternatorem do kogoś kto ma klucz pneumatyczny :mrgreen: ja próbując odkręcić przysłowiową "szajbę " :-D przy okazji załatwiłem sobie alternator który był po regeneracji :cry: :cry: i miałem dodatkowy wydatek na alternator :luka:
a skręcasz normalnie już ręką dokręcasz i hula ;-)

P.S dodam że napinacz stary u mnie nie miał luzu ale i tak wymieniony został, łatwo to można sprawdzić ściągasz pasek bierzesz łychę i ruszasz nią w poszukiwaniu luzu na rolce od paska. :-) tak sobie przypominam że jeszcze była właśnie wymienia rolka ta od napinacza.
trochę kasy wyłożysz ale bd miał efekt :-)
Avatar użytkownika
d350z
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 14:02
Lokalizacja: LUBELSKIE

Postprzez Martin » 10 kwi 2014, o 13:17

dziękuję bardzo za porady na pewno się przydadzą :D
Avatar użytkownika
Martin
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 21:49
Lokalizacja: no


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 29 gości