[GOLF III AAZ] Przyspieszacz zaplonu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

[GOLF III AAZ] Przyspieszacz zaplonu

Postprzez PAUL_1,9TD » 26 lis 2010, o 20:04

Witam wszytkich zainteresowanych :)
(Golf 93r. AAZ, klima, wspomaganie...)Mam taki problem w swoim golfiku ze nie dziala mi w ogole ten przyspieszacz zapolnu, ssanie czy jak jeszcze inni mowia wyprzedzacz kata wtrysku :p Mianowicie nie ma zadnego sterowania podcisnieniem tą gruszka ktora powinna zaciagac linke...:/ Samochod generelanie zle nie pali, ale mogl by lepiej.... chodzi mi o ta linke i gruszke na zdjeciu zaznaczone sa czerwonymi strzalkami:

http://img256.imageshack.us/img256/7128/dsc00024jq.jpg

Jesli chodzi o zaworek ktory powninien tym sterowac(ten pod obudowa filtra powietrza) to jego rezystancja, opornosc wynosi 75ohm a napiecie jakie jest na pinach jest rowne napieciu akumulatora...a gdy go wyciaglem i przedmuchalem, a puzniej podalem mu 12V to bylo przejscie pomiedzy jednym a drugim wejsciem na weze podcisnienia a jak byl odlonczony to nie bylo przejscia miedzy nimi, wiec zaworek jest chyba ok, wiec dlaczego na zimnym i jak na cieplym silniku zaworek nie puszcza podcisnienia na gruszke ktora powinna zacignac linke i przyspieszyc kat wtrysku ?

Jesli bezposrednio zapodam podcisnienie na gruszke to zaciaga linke i jest ok....Wiec czy jest mozliwosc ze jest sterownik walniety ? A moze ja zle wszystko zle sprawdzam, wiec napiszcie co i jak mam sprawdzic...

Z góry dzięki :-)
PAUL_1,9TD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 sty 2010, o 15:18
Lokalizacja: Świerklany

[GOLF III AAZ] Przyspieszacz zaplonu

 

Postprzez vision » 26 lis 2010, o 21:15

przyspieszacz kąta wtrysku jest poniżej idzie linka do niego z kabiny ,a ta gruszka podciśnieniowa zwiększa wolne rpm na zimnym silniku , uszkodzony może być czujnik temp , moduł , N18 mam taki sam układ w swoim AAZ
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez PAUL_1,9TD » 27 lis 2010, o 11:50

w kabinie niema zadnej wajchy zeby dalo sie cos zaciagnoc ssanie czy cos...A gdy pociagnie sie ta wajche przy pompie ktorą steruje ta gruszka to obroty tez sie zwiekszaja o jakies +/- 100rpm, ale silnik pracuje twardo....Czujnik temp. jest ok byl wymieniany, a co do modułu to niewiem nawet gdzie sie znajduje, a N18 to jest ten ktory tym steruje, ten pod obudowa filtra powietrza ?
PAUL_1,9TD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 sty 2010, o 15:18
Lokalizacja: Świerklany

Postprzez vision » 27 lis 2010, o 20:09

PAUL_1,9TD napisał(a):w kabinie niema zadnej wajchy zeby dalo sie cos zaciagnoc ssanie czy cos...A gdy pociagnie sie ta wajche przy pompie ktorą steruje ta gruszka to obroty tez sie zwiekszaja o jakies +/- 100rpm, ale silnik pracuje twardo....Czujnik temp. jest ok byl wymieniany, a co do modułu to niewiem nawet gdzie sie znajduje, a N18 to jest ten ktory tym steruje, ten pod obudowa filtra powietrza ?
jak nie masz wajchy :-/ to masz pompę pół elektroniczną :-/ podaj nr pompy ? auto masz 95-97r
a to tylko podnosi rpm a nie przyspiesza kąt , moduł jest pod deską za zegarami bynajmniej u mnie ,to ten jeśli puszcza podciśnienie na gruszkę
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Matiuas » 27 lis 2010, o 20:49

PAUL_1,9TD napisał(a):Golf 93r

ja też mam autko z tego roku i mam dźwignię przyśpieszacza w aucie, ty też powinieneś mieć chyba że ktoś coś zmienił
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez PAUL_1,9TD » 28 lis 2010, o 12:12

Gdzie sie znajduje nr pompy? Auto jest napewno 93 r. :-D A co do tego modułu to jest to taka czarna puszka do ktorej przychodza 2 kostki jedna ma 3 piny a duga chyba 5pin ? o to chodzi:

http://img840.imageshack.us/img840/3042/dsc00019h0.jpg

Juz cos oglondalem jak widac na zdjeciu, wiec to ta puszka powinna sterowac tym podcisnieniem ?

[ Dodano: 2010-12-15, 20:43 ]
czy nikt nie jest mi wstanie pomoc?? jesli chodzi o nr pompy to do jutra mysle ze je wrzuce. A czy ktos wie jakie zdanie ma taki czujnik czy cos podobnego do czujnik, do ktorego przychodzi jeden kabelek i znajduje sie po srodku miedzy wyjsciem przewodów wysokiego ciśnienia z pompy? niemam fotki wiec nie pokaze o jaki mi czujnik chodzi :/ Czy ten opis ustawienia ssania z tego tematu:
http://www.golf3.pl/topics10/ssanie-w-1 ... ght=ssanie

(przed ostatni post) ma sie do tego ssanie ktore jest w moim golfie?

[ Dodano: 2010-12-15, 21:10 ]
I jak sie nazywa ten modul ktory powinien sterowac podcisnieniem do ssania bo jc to postram sie go podmienic albo cos....
PAUL_1,9TD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 sty 2010, o 15:18
Lokalizacja: Świerklany

Postprzez slawek92_9292 » 4 gru 2012, o 17:07

witam serdecznie. jestem nowy na tym forum. pozwolę sobie odświeżyć temat. też mam podobny problem w swoim AAZ a mianowicie mam podpięte podciśnienia zgodnie ze schematem od kogoś z forum ale w ogóle na zimnym nie pociąga tej linki. jak przełożę wtyczki to pociąga i puszcza albo jak pociągnie to trzyma, nie zależnie czy silnik zimny czy gorący. a najgorsze jest to że jak odłączę całkowicie rurkę od podciśnienia od tej gruszki to w ogóle nie zmieniają mi się obroty. na ciepłym jest prawie 1100 a po przygazówce strasznie pomału obroty spadają w dół, czasem się zatrzymają na jakieś 1300 i tak zostaje. proszę pomóżcie bo już sobie nie radzę z tym
slawek92_9292
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 16:56
Lokalizacja: Podkarpacie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości