przerywa na wysokich obrotach, dusi sie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krzyś » 12 sty 2014, o 11:50

Prawdopodobnie wpada w tryb awaryjny.Zrób logi dynamiczne. ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 11:51

hubri, nie kręcimy zimnego auta do wysokich obrotów. Podwiesza się hydraulika. Daj loga dynamicznego 003 sprawdzimy przepływomierz.

pitoos, sprawdzałeś czy są zapisane jakieś błędy zapisane w sterowniku? Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki (od turbo, N75 i od ECU).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pitoos » 12 sty 2014, o 12:14

ok . tylko powiedzcie mi jak krok po kroku zczytać te logi , ale naprawde łopatologicznie na vagcomie . taki mam tylko , nie smierdzi Wam tu n75 ?? kurde wciekły jestem tak lubie ten samochód vag podaje Błąd 00575 ;/
Ostatnio edytowano 13 sty 2014, o 01:59 przez pitoos, łącznie edytowano 2 razy
pitoos
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 lip 2012, o 08:35
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez krzyś » 12 sty 2014, o 12:18

pitoos napisał(a):ok . tylko powiedzcie mi jak krok po kroku zczytać te logi , ale naprawde łopatologicznie na vagcomie . taki mam tylko , nie smierdzi Wam tu n75 ?? kuźwa wciekły jestem tak lubie ten samochód





zalatuje i to bardzo n75 :mrgreen: mozesz zrobic bajpasa zeby sprawdzic cz to on
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 12:30

Podłączasz vaga odpalasz auto

veg - silnik - bloki pomiarowe (008) i wybierasz sobie grupy np: 003 jedziesz wciskasz log (start) z pedałem w podłodze - na dole po prawej stronie masz 1400 - 4000 obr/min na końcu stop.
Logi zapisują się w folderze Logs tam gdzie jest zapisany program. Najlepeij jest to wykonać we 2 osoby.

I tak każdą z grup.

Być może i podwiesza się N75. Bez logów tego nie stwierdzę. Zrób tak jak krzyś radzi.
Połącz ze sobą wężyki wychodzące z N75 czerwony z niebieskim. Jak masz same czarne wężyki to należy podłączyć przewody, które wychodzą z turbosprężarki (patrząc na N75 ten co jest na dole + ten od strony filtra powietrza).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pitoos » 12 sty 2014, o 12:33

i samochód niewpada w tryb awaryjny , jak ujme minimalnie gazu i dodam spowrotem to znowu ciagnie ok ... ratuje dzieje sie tak na 5 biegu , nie przechodzi w tryb awaryjny
pitoos
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 lip 2012, o 08:35
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez siti07 » 16 sty 2014, o 14:43

Witam. Podepnę się pod temat bo może już ktoś rozwiązał problem, a ja też mam dość dziwny przypadek. Jak auto postoi całą noc to rano przy odpaleniu kopcuje na niebieskawo :/ ....czyżby uszczelniacze zaworowe???? Chwile poklekota poszarpie pokopci i wtedy działa normalnie :) po czym zostawiam go na 10 minut by delikatnie złapał temp. wsiadam i delikatna jazda do max 1900 obrotów i ostatnio zagrzał mi się do 75 stopni i dostałem telefon i troszkę mi się spieszyło no to faja a golfik tak jakby się zapowietrzył... zaczął terkotać, no to sprzęgło przytrzymałem go na obrotach i odpowietrzył się i normalnie. Auto jest aktualnie po chipie i właśnie zauważyłem, że jak nie złapie 90 stopni to łatwo go zapowietrzyć, na seri też raz tak miałem ale odpaliłem auto i odrazu ognia bo miałem alarm i wtedy mi się zapowietrzył ale jak złapał już te 70 stopni to nie było mowy o zapowietrzeniu go. Wymieniłem przedwczoraj wężyki ciśnieniowe i przy okazji pominąłem n75 i było ok przy 70 stopniach się nie zapowietrzył nawet. Próbowałem go też przegonić i pokrecić do max obrotów i przy ok 4200 zaczął jakby szczekać tak jakby mu dawkę obcinało (ciężko to określić ale to taka jakby upośledzona odcinka) i przy tym wszystkim kopcił, szczególnie na 1 i 2 biegu czasem na 3 a na 4 i 5 zanim doszło do tych 4200 obrotów to przy 3000 czuć znów osłabienie przyśpieszenia i przyśpiesza dalej tylko słabiej, ewentualnie puszczam gaz i znów w podłogę to jedzie. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Logi postaram się dzisiaj porobić ewentualnie jutro tylko prosiłbym o podanie które zrobić statyczne a które dynamiczne. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez krzyś » 16 sty 2014, o 17:46

Statyczne:000BS,001,004,004BS,007,013 Dynamiczne:003,004,008,010,011 nie duś go na zimnym bo ci się hydraulika podwiesza jaki masz olej zalany? Co do odpalania sprawdź szczelność układu paliwowego,świece,kąt wtrysku(zobaczymy jak logi będą) potem będziemy myśleć :mrgreen:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez siti07 » 16 sty 2014, o 20:56

Kąt ustawiony idealnie bo waha się między 48-53, świece wymieniłem na NGK 2 tygodnie temu bo wykręcałem stare BOSCHa żeby sprawdzić i były ok ale jak już iałem zakładać to wpadły nowe. Układ paliwowy właśnie musze ten gumowy wężyk miedzy filtrem a plastikowym przewodem wymienić na dojściu bo delikatnie się poci. Olej zawsze lałem 10W/40 teraz zalany oryginalny opla a wcześniej mobil, nastepna wymiana niedługo bo co 8-9 tyś wymieniam wiec poleci castrol albo vavoline i nawet myślałem nad przejściem na 5w/30 lub 5w/40 ale ostatnimi czasy troszkę więcej mi podbiera oleju więc mialem uszczelniacze zaworowe wymienić (to kopcenie poranne na niebiesko) i wtedy zalać takowym :D
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez krzyś » 16 sty 2014, o 21:01

Musisz zalać olej do vw a nie jakiś oploski :-P koło na wale się nie giba? kąt wtrysku nie ma jakichś dużych skoków patrząc na grupę 000bs?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez siti07 » 16 sty 2014, o 22:22

Koło nie zauważyłem żeby się gibało :D a kąt wtrysku mieści się w tym przedziale co napisałem :)
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez krzyś » 16 sty 2014, o 22:33

siti07 napisał(a):Koło nie zauważyłem żeby się gibało :D a kąt wtrysku mieści się w tym przedziale co napisałem :)



To czekamy na logi może coś sie wyjaśni :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości