
Moderator: Moderator



 kurde wciekły jestem tak lubie ten samochód  vag podaje  Błąd 00575
 kurde wciekły jestem tak lubie ten samochód  vag podaje  Błąd 00575 
pitoos napisał(a):ok . tylko powiedzcie mi jak krok po kroku zczytać te logi , ale naprawde łopatologicznie na vagcomie . taki mam tylko , nie smierdzi Wam tu n75kuźwa wciekły jestem tak lubie ten samochód
 mozesz zrobic bajpasa zeby sprawdzic cz to on
 mozesz zrobic bajpasa zeby sprawdzic cz to on

 ....czyżby uszczelniacze zaworowe???? Chwile poklekota poszarpie pokopci i wtedy działa normalnie
 ....czyżby uszczelniacze zaworowe???? Chwile poklekota poszarpie pokopci i wtedy działa normalnie  po czym zostawiam go na 10 minut by delikatnie złapał temp. wsiadam i delikatna jazda do max 1900 obrotów i ostatnio zagrzał mi się do 75 stopni i dostałem telefon i troszkę mi się spieszyło no to faja a golfik tak jakby się zapowietrzył... zaczął terkotać, no to sprzęgło przytrzymałem go na obrotach i odpowietrzył się i normalnie. Auto jest aktualnie po chipie i właśnie zauważyłem, że jak nie złapie 90 stopni to łatwo go zapowietrzyć, na seri też raz tak miałem ale odpaliłem auto i odrazu ognia bo miałem alarm i wtedy mi się zapowietrzył ale jak złapał już te 70 stopni to nie było mowy o zapowietrzeniu go. Wymieniłem przedwczoraj wężyki ciśnieniowe i przy okazji pominąłem n75 i było ok przy 70 stopniach się nie zapowietrzył nawet. Próbowałem go też przegonić i pokrecić do max obrotów i przy ok 4200 zaczął jakby szczekać tak jakby mu dawkę obcinało (ciężko to określić ale to taka jakby upośledzona odcinka) i przy tym wszystkim kopcił, szczególnie na 1 i 2 biegu czasem na 3 a na 4 i 5 zanim doszło do tych 4200 obrotów to przy 3000 czuć znów osłabienie przyśpieszenia i przyśpiesza dalej tylko słabiej, ewentualnie puszczam gaz i znów w podłogę to jedzie. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Logi postaram się dzisiaj porobić ewentualnie jutro tylko prosiłbym o podanie które zrobić statyczne a które dynamiczne.  Pozdrawiam
 po czym zostawiam go na 10 minut by delikatnie złapał temp. wsiadam i delikatna jazda do max 1900 obrotów i ostatnio zagrzał mi się do 75 stopni i dostałem telefon i troszkę mi się spieszyło no to faja a golfik tak jakby się zapowietrzył... zaczął terkotać, no to sprzęgło przytrzymałem go na obrotach i odpowietrzył się i normalnie. Auto jest aktualnie po chipie i właśnie zauważyłem, że jak nie złapie 90 stopni to łatwo go zapowietrzyć, na seri też raz tak miałem ale odpaliłem auto i odrazu ognia bo miałem alarm i wtedy mi się zapowietrzył ale jak złapał już te 70 stopni to nie było mowy o zapowietrzeniu go. Wymieniłem przedwczoraj wężyki ciśnieniowe i przy okazji pominąłem n75 i było ok przy 70 stopniach się nie zapowietrzył nawet. Próbowałem go też przegonić i pokrecić do max obrotów i przy ok 4200 zaczął jakby szczekać tak jakby mu dawkę obcinało (ciężko to określić ale to taka jakby upośledzona odcinka) i przy tym wszystkim kopcił, szczególnie na 1 i 2 biegu czasem na 3 a na 4 i 5 zanim doszło do tych 4200 obrotów to przy 3000 czuć znów osłabienie przyśpieszenia i przyśpiesza dalej tylko słabiej, ewentualnie puszczam gaz i znów w podłogę to jedzie. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Logi postaram się dzisiaj porobić ewentualnie jutro tylko prosiłbym o podanie które zrobić statyczne a które dynamiczne.  Pozdrawiam




 koło na wale się nie giba? kąt wtrysku nie ma jakichś dużych skoków patrząc na grupę 000bs?
 koło na wale się nie giba? kąt wtrysku nie ma jakichś dużych skoków patrząc na grupę 000bs?
siti07 napisał(a):Koło nie zauważyłem żeby się gibałoa kąt wtrysku mieści się w tym przedziale co napisałem


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości