Prosze o pomoc :-(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prosze o pomoc :-(

Postprzez boniek22 » 28 maja 2013, o 19:45

Witajcie jestem tu nowy na tym forum praktycznie od dzisiaj. Potrzebuje od was pomocy :-( Wiec tak wracam dzis z pracy stoje na swiatlach patrze podjezdza kupmel golfikiem mysle sobie moze jakis sparing sobie pocisne z kupmplem na swiatlach. Dalem autku za przeproszem bardzo w P...e stalo sie to ze golf zaczol dziwnie chodzic jak by na 3 gary kupa bialego dymu mozliwe ze niebieski nie przygladalem sie minimanie skacze na obrotach dam mu gazu max 1100 obrotow brak mocy. Silnik sie schlodzil i ciezko pali za 5 razem mniej wiecej dalej to samo niewiem co jest:-( prosze moze wiecie co sie stalo. Wiem tyle ze na rozrzadzie sie nie przestawil. A na mechanice jestem slaby. Czekam na jaka kolwiek pomoc.
boniek22
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 19:33
Lokalizacja: Gdansk

Prosze o pomoc :-(

 

Postprzez Raccoon » 28 maja 2013, o 20:18

Podwiesiła Ci się hydraulika lub przeskoczył pasek...
Raccoon
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 20:11
Lokalizacja: Piła

Postprzez boniek22 » 28 maja 2013, o 20:20

Mozesz troszke jasniej??? Jak bys mogl

[ Dodano: 2013-05-28, 19:22 ]
I co moglbym z tym zrobic
boniek22
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 19:33
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez Raccoon » 28 maja 2013, o 20:27

dalej chodzi jakby na 3 gary ?
Raccoon
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 20:11
Lokalizacja: Piła

Postprzez Pozor » 28 maja 2013, o 20:30

z tą hydrauliką chodzi o to że mogły się szklanki popychacza zatrzeć bo dałeś mu za ostro gdy był jeszcze zimny i przez słabe smarowanie coś się przytarło :-/
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez boniek22 » 28 maja 2013, o 20:34

Silnik byl nagrzany nie byl zimny. Tak jakby na 3 gary
boniek22
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 19:33
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez Raccoon » 28 maja 2013, o 20:40

generalnie jezeli nic powaznego sie nie stalo to powinno samo wrocic do normalnosci
Raccoon
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 20:11
Lokalizacja: Piła

Postprzez boniek22 » 28 maja 2013, o 20:45

W tej chwili stoi u mechanika zobaczymy co wymysli.

[ Dodano: 2013-05-28, 19:54 ]
Dopisze cos jeszcze bo to tez moze byc wazne. Kumpel jak mnie cholwal probowalem go odpalic z biegu a dokladnie z 2 i odpalal i chodzil normalnie przez jakas minute potem znow to samo 3 gary itp

[ Dodano: 2013-05-28, 19:55 ]
Tak jakby cos sie zawieszalo
boniek22
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 19:33
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez Piaggio » 28 maja 2013, o 21:42

boniek22, Ciężko wyrokować- ale z opisu wynika tak jak by przeskoczył pasek i przestawil sie rozrząd, ( chyba że sprawdzałes znaki i wszystko gra) badz podwiesiła sie chydraulika, chyba że cos jeszcze głebiej mogło wyzionąc ducha.....
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez boniek22 » 29 maja 2013, o 19:10

I dalej nic nie wiadomo. Wiem tyle ze pompa wtryskowa dobra i wtryski ok.
boniek22
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 19:33
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez krzyś » 29 maja 2013, o 20:57

jak zdiagnozowałeś ze pomopa dobra i wtryski? moze jednak pompa zakreciłes go wysoko i sprezyny popekały lub kosz od kata stanoł. zmierz jeszcze cisnienie na cylindrach moze tak sie podparly popychacze ze zawor uderzyl w tłok.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez boniek22 » 29 maja 2013, o 22:27

No tak niby mechanik stwierdzil

[ Dodano: 2013-05-30, 08:01 ]
Jutro bedzie glebiej zagladal co i jak

[ Dodano: 2013-05-30, 12:00 ]
Koledzy a moze poszla uszczelka pod glowica?? Co wy na to

[ Dodano: 2013-05-31, 15:39 ]
Auto zrobione. Rozrzad sie przestawil.
boniek22
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 19:33
Lokalizacja: Gdansk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości