prośba o podanie przybliżonej ceny naprawy golfa III 1.9td

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez k0la » 3 sie 2012, o 23:33

Jeśli używane to ja bym sie nie spodziewał że pochodzi tyle co nowe , ale co ja tam wiem :-P
Pokazywał Ci gośc stare zawory, koło pasowe i uszczelki + zawory jakie wsadzał ?
Czy poprostu powiedział ze to zrobił i tyle ?
Bo jakby nie było to same czesci powinny Cie wynieśc lekko ponad 400zł
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

 

Postprzez tomcioo18 » 4 sie 2012, o 21:52

czesci mam wszytskie stare
tomcioo18
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 cze 2011, o 19:00
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez SotoM » 4 sie 2012, o 22:12

to jak za darmo ci to zrobił... ciekawe ile kosztowały czesci a ile robota... ktos chyba był w depresji finansowej... :-o chyba ze w tyłku byłem i kuwno widziałem...w duzym miescie jesli sam sobie nie zrobisz to za takie pieniadze tym bardziej a co dopiero czesci kupic i to po rabatach i do tego głowice zrobic... ale najprawdopodobnie gwarancja tej naprawy wygasł w momencie gdy wyjechałes z posesji... ;-) spoko pełen luzik - tak sobie gadam... :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez DZOLO » 4 sie 2012, o 22:17

Pewnie zbieranina z innych autek. Jak się nie znasz zbytnio to można Ci wcisnąć stare rupiecie z byle jakiego auta i powiedzieć , że Twoje. Szczerze powiem , że albo gość ma tanie dojście do gratów nowych albo po prostu za wiele nie zrobił a oddał Ci po prostu masę części które rzekomo wymienił. Sam osobiście miesiąc temu zakupiłem MK III z AAZ-em po zerwaniu klina , dodam , że pracuje na warsztacie więc nie kosztuje mnie sama robocizna nic tylko części. Tak więc wszystkie 8 zaworów nowych, UKS, UKW, UPZ kompletna z gumkami na dekiel , uszczelka głowicy , szpilki głowicy , uszczelniacz wałka rozrządu , gumki zaworowe , szklanki 8szt. , śruba małego koła , małe koło rozrządu , nowe koło pasowe, środki do mycia części , klej do śrub , pasek rozrządu , rolka paska olej 10W-40 z filtrem i coś o czym mogłem jeszcze zapomnieć. Części markowe wszystkie z górnej półki cenowej. Ja jako pracownik warsztatu którego właściciel jest posiadaczem sklepu z częściami samochodowymi posiadam 15% rabatu na nowe części i same graty wyszły mi lekko ponad 700zł. Doliczyć do tego koszt sprawdzenia głowicy + opłata za drogę którą każdy mechanik liczy. Fakt , że ceny części są różne zależnie od województwa ale dziwi mnie to , że gość zrobił Ci całą taką operacją za marne 500zł z robocizną :-o . Faktem jest to , że ja robiłem remont dla siebie z zamiarem kręcenia jednostki ale u Ciebie mogła wyjść taka różnica w cenie dlatego , że gość zmieniał to co uszkodzone a nie to co należy kategorycznie zmienić przy takim remoncie ot np. szpilki głowicy dla przykładu ;-) Życzę aby autko chodziło długo i bezawaryjnie za cenę takiego remontu. Pozdrawiam.
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez slawek5t » 5 sie 2012, o 11:05

Zawory pewnie też używane :D Chodzi ? Chodzi! :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron