Prośba o analizę logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez roziwelet » 30 cze 2013, o 16:29

uszczelka nie była wymieniana, a tylko sterujący był zmieniany więc to pewnie jego wina. Jutro sprawdzę te przewody wszystkie, dzięki wielkie za pomoc, jutro napiszę czy pomogło
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

 

Postprzez palio » 30 cze 2013, o 16:54

Skoro nie była wymieniona to zapewne mamy przyczynę cykania. Podkładki miedziane nie są drogie. Sterujący zostaw w spokoju wymień tylko podkładkę miedzianą pod nim. Po wymianie sprawdź jeszcze raz korekcje. Mam nadzieję, że ulegną znacznej poprawie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roziwelet » 30 cze 2013, o 17:52

Myślisz, że da się kupić te podkładki/uszczelki w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym? Jutro i tak muszę jeszcze ten filtr powietrza kupić
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 30 cze 2013, o 19:18

Ja kupowałem w normalnym sklepie motoryzacyjnym.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roziwelet » 30 cze 2013, o 19:51

Też Ci stukało i po wymianie podkładek pomogło?
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 30 cze 2013, o 20:07

Ja miałem inny przypadek. Kupiłem wtryski i z nimi były podkładki miedziane nowe. Podczas przykręcania jedna okazała się trefna i było właśnie takie charakterystyczne cykanie. Wymieniłem ją i mam spokój.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roziwelet » 30 cze 2013, o 20:08

Mam nadzieję, że u mnie też to pomoże, jutro napiszę jaki jest efekt :)

[ Dodano: 2013-07-01, 14:42 ]
Filtr powietrza wymieniony, podkładka pod wtryskiem wymieniona, cykanie zniknęło, metalowe przewody wychodzące z pompy dokręcone, przewody przelewowe przy wtryskach szczelne no i przepływkę mam jednak Pierburg a nie Bosh ;d
Oto logi:

004 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks_132997.html
013 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks_132998.html

Wygląda na to, że korekcje są już w miarę dobre, prawda?

Myślisz, żeby zrobić jeszcze raz logi dynamiczne?
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 2 lip 2013, o 20:51

Widać, że jest znaczna poprawa.

Jak przepływka Pierburg (taka jaką ja posiadam w swoim aucie) to sprawdź w jakim stanie jest pręcik w środku. Możesz również pozbyć się tej siatki od strony filtra powietrza (ja jej nie mam - wywaliłem ją).

Dla własnego spokoju wrzuć logi dynamiczne grup 003, 004, 008, 010 i 011 oczywiście wszystkie osobno.

Jak dasz radę to zrób również loga BS grupy 000. Podczas logowania auta w tej grupie będzie mrugać kontrolka od świec żarowych. Loga robimy na rozgrzanym aucie prze 60s nie dotykając gazu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Yahoo [Bot] i 2 gości