Prośba o analize logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prośba o analize logów

Postprzez xxhooliganxx » 13 mar 2012, o 19:41

xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Prośba o analize logów

 

Postprzez slawek5t » 13 mar 2012, o 20:29

Według mnie lekko jest coś nie tak. Ale co to juz poczekaj na fachowców :)

Np obroty lekko falują i jakies dawki są poza tolerancją.

Tutaj masz moje dla porównania :
http://vaglog.rtnet.pl/slawek55tt_73011.html
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 13 mar 2012, o 21:13

moje obserwacje to:

- powtarzający sie blad: 00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

- po dluższym postoju samochodu popiskiwanie po odpaleniu

- nie równy warkot silnika

- odcinka mocy przy ok 120-130 km/h
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez Snejk18 » 13 mar 2012, o 23:15

xxhooliganxx napisał(a):- powtarzający sie blad: 00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
xxhooliganxx napisał(a):- odcinka mocy przy ok 120-130 km/h


Najprawdopodobniej Zaworek N75 do wymiany.
Dla pewności porób jeszcze logi grup 008 i 011.

Aha, tak ogólnie to logi robi się w trakcie jazdy, a nie na postoju... (wyjątkiem są chyba tylko grupy 000 i 001)
3-ci lub 4-ty bieg i ciągniesz do 4k obrotów, więc logi grup 003 i 004 też bym powtórzył
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez slawek5t » 14 mar 2012, o 03:19

001/004/007/013 statycznie
003/008/011 dynamicznie


xxhooliganxx napisał(a):17-10 - Control Difference - Intermittent

zamek centralny strona kierowcy

xxhooliganxx napisał(a):00575 - Intake Manifold Pressure

Pewnie n75 padł lub jego przewody.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 14 mar 2012, o 08:06

Nie wiem w czym sprawdzales 000 czy 004. BS czy meausring blocks. Tak pobieznie patrzac wynika, ze masz przestawiony rozrzad. Piska zapewne napinacz paska alternatora.
I co to za silnik bo 575 w AFN to zazwyczaj zapieczone kierowniczki, w 1Z padniety n75.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez xxhooliganxx » 14 mar 2012, o 18:57

Moj silnik to 1Z. Dzisiaj rozebralem n75 - sprezynka byla cala i wszystko dzialalo ale wymienilem na nowa i zlozylem. Nie bylem jeszcze sie przejechac, wiec nie wiem czy cos dalo. Co do nie rownej pracy silnika to jest tak, ze po odpaleniu wszystko jest przez chwile normalnie - lecz gdy obroty spadna to zaczyna sie nie rowne warkotanie. Jakies dwa tygodnie temu tak zaczelo sie dziac - wczesniej bylo wporzadku.
Logi zrobie jak bede mial dostep do kabla.
Te ktore podalem byly robione statycznie w BS i meausring blocks.
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 14 mar 2012, o 20:24

Nową sprezynka ma taką samą sprezystość?

Sprawdź rozrząd..
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 14 mar 2012, o 20:30

Spezynka jest z dlugopisu, ucieta na odpowiednia dlugosc - troszke twardsza niz poprzednia. Jak sprawdzic?
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 14 mar 2012, o 20:52

Oby turbina teraz pracowała. Ta sprezynka z dlugopisu jest za twarda
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 14 mar 2012, o 21:00

jutro jak bede rano jechal do pracy to sie okaze ale podczas gazowania na postoju chodzil tak samo

[ Dodano: 2012-03-15, 20:34 ]
Odcinka mocy jest dalej - nic sie nie zminilo.

Podczas robienia logow dynamicznych wyskakuje error...

[ Dodano: 2012-03-17, 11:43 ]
wlałem przedwczoraj do golfa lepszego paliwa i do tego dodatek stp do czyszczenia wtryskiwaczow i praca silnika poprawila sie - rowno klekocze ;D
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron