Problemy przy odpalaniu- piszczący pasek, obrotomierz, ...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problemy przy odpalaniu- piszczący pasek, obrotomierz, ...

Postprzez vostro » 21 gru 2012, o 12:38

Witam, mam problem z moim Golfem.
Przy odpalaniu na zimnym silniku słyszę piszczenie spod maski (tak jakby piszczał pasek), dodatkowo obrotomierz zamiast oscylować w okolicy 1000 obrotów ledwo unosi się ponad zerem. Towarzyszy temu także nierówna praca silnika.

Po około minucie obrotomierz wskakuje na normalne obroty, pisk ustępuje i silnik zaczyna pracować równo. Przy każdym następnym odpalaniu na ciepłym jest już ok.

Dodam tylko, że ostatnio wymieniłem wszystkie paski:
-pasek rozrządu (Gates),
-pasek wspomagania (Gates)
-pasek alternatora (Bosch)
Ponadto:
-rolka napinająca rozrządu (Ruville)

Paski mają odpowiedni naciąg, więc to wykluczam jako przyczynę problemów.

Co może być przyczyną tych problemów?
Z góry dziękuję za rzeczowe rady :)



Golf III 1.9 TD 75KM
vostro
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 19:26
Lokalizacja: Polska

Problemy przy odpalaniu- piszczący pasek, obrotomierz, ...

 

Re: Problemy przy odpalaniu- piszczący pasek, obrotomierz, .

Postprzez kamilkol20 » 21 gru 2012, o 14:13

vostro napisał(a):Witam, mam problem z moim Golfem.
Przy odpalaniu na zimnym silniku słyszę piszczenie spod maski (tak jakby piszczał pasek), dodatkowo obrotomierz zamiast oscylować w okolicy 1000 obrotów ledwo unosi się ponad zerem. Towarzyszy temu także nierówna praca silnika.

Po około minucie obrotomierz wskakuje na normalne obroty, pisk ustępuje i silnik zaczyna pracować równo. Przy każdym następnym odpalaniu na ciepłym jest już ok.

Dodam tylko, że ostatnio wymieniłem wszystkie paski:
-pasek rozrządu (Gates),
-pasek wspomagania (Gates)
-pasek alternatora (Bosch)
Ponadto:
-rolka napinająca rozrządu (Ruville)

Paski mają odpowiedni naciąg, więc to wykluczam jako przyczynę problemów.

Co może być przyczyną tych problemów?
Z góry dziękuję za rzeczowe rady :)



Golf III 1.9 TD 75KM


Co do odpalenia to pewnie nie wszystkie swiece ci nie grzeją i dlatego cięzko mu wejsc na obroty jak masz ręczne ssanie to zaciągaj przy odpalaniu.a co do piszczenia pasków to na 90%nie są dobrze naciagane i dlatego piszczą a mówisz ze pózniej juz wskakuje na normalne odbroty,bo juz wypali tą mieszanke nie przepaloną wczesniej, i wskakuje na obroty
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez zomiwatchme » 21 gru 2012, o 15:44

Ja też tak miałem. Zmień kółko altka na sprzęgiełko ;) jak by pasek dalej piszczał to kup dobry pasek i powinno przestać ci piszczeć i obroty powinny być na swoim miejscu ;)
Tak się kręci tak się kręci AAZ :p
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Postprzez emillo2502 » 21 gru 2012, o 17:45

na 100% masz źle naciągnięty pasek.wymień świece.sprawdź czy nie masz bicia bocznego na kole od wału.na samym dole.
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości