Problem z zaworem WG

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z zaworem WG

Postprzez Dachie » 5 cze 2012, o 15:49

Witam mam problem z zaworem WG (Silnik 1.9TD AAZ Turbo K03)

Podczas pracy silnika zauważyłem że zawór WG nie otwiera się jest cały czas zamknięty nawet gdy jest duże ciśniene to cięgno od zaworu przesunie się o 1mm max.

Gdy podpiąłem wąż z sprężonym powietrzem to zawór otworzył się ale cisnienie uciekało wraz z olejem tam gdzie jest cięgno (opis na zdjęciu).

Czy ten zawór ma się otwierać podczas pracy silnika? i co z tym uciekającym olejem


Zdjęcie nr 1
Obrazek




Czy w tym wężu zaznaczonym na zdjęciu przechodzi duże cisnienie powietrza (Zdjęcie nr 2)



Zdjęcie nr 2
Obrazek
Dachie
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 cze 2012, o 14:51
Lokalizacja: Biecz

Problem z zaworem WG

 

Postprzez SotoM » 6 cze 2012, o 23:36

gruszka czyli regulator jest do wymiany. nieszczelna membrama w srodku
w tym przewodziej jest takie cisnienie jaki nadmucha turbo czyli z 0,6bara przy pełnym obciazzeniu turbiny. na biegu jałowym praktycznie zadno cisnienie. przypatrz sie na budowe muszli zauwaz ze jest to wyjscie doładowanego powietrza w str silnika... :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Dachie » 7 cze 2012, o 15:09

A jak jest zepsuty regulator to auto traci na mocy?
Dachie
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 cze 2012, o 14:51
Lokalizacja: Biecz


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości