Problem z rozrządem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z rozrządem

Postprzez KaWo_88 » 5 maja 2013, o 15:03

Witam mam problem z rozrządem ustawiłem koło zamachowe na znaku wałek rozrządu zblokowałem pompę też i po założeniu paska i przekręceniu wału blokuje mi tłok o zawór co może być nie tak??
KaWo_88
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 21:32
Lokalizacja: Lipno

Problem z rozrządem

 

Postprzez virus » 6 maja 2013, o 07:14

zobacz czy przypadkiem nie obróciłeś wałka z rozrzadu o 180 stopni tz. jak masz pompe zablokowana,wał korbowy ustawiony na znak to czy krzywki z 1 cylindra są w górze.

PozdRoo
garrett T3 + MBC
ssący z AWX
IC z T4
pompa 11mm
wtryski z MB DNO SD 261
virus
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 23:29
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

Postprzez KaWo_88 » 6 maja 2013, o 22:14

właśnie są w górze i pierwszy tłok też ale czy jedna stojąca szklanka może być tego powodem__
KaWo_88
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 21:32
Lokalizacja: Lipno

Postprzez virus » 6 maja 2013, o 22:23

stojąca szklanka co masz na myśli?
garrett T3 + MBC
ssący z AWX
IC z T4
pompa 11mm
wtryski z MB DNO SD 261
virus
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 23:29
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

Postprzez KaWo_88 » 6 maja 2013, o 22:30

7 hydro popychaczy sie wciska lekko i obracaja sie bez problemu a jednen jest uparty i ciezko jest go nadusic moze tu lezec przyczyna
KaWo_88
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 21:32
Lokalizacja: Lipno

Postprzez SotoM » 6 maja 2013, o 22:38

jesli popychacze mieeko pracuja tzn ze maja dosc zycia. nie ma prawa ich lekko wzisnac. jesli po delikatynm naparciu na hydrosztos dasz rde wlozyc listek szczelinomierza o gr.0,20mm hydrosztos kwalifikuje sie do wymiany...
jesli faktycznie czujesz ze tłok styka sie z zaworem w tym momencie musi byc zawór otwarty co świadczy ze hydrosztos napełniony jest olejem i w tym momencie napiera na zawór który nie przylega do gniazda. wyjmij wałek wyjmij hydro i sprobuj z niego wycisnac olej po wycisnieciu oleju powinien byc twardy. jesli bedzie miekki to mozesz zakupic sobie nowy zestaw INA. i powinno byc ok.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KaWo_88 » 6 maja 2013, o 22:54

właśnie czuć że tłok dopiera do zaworu a na siłe nie chce kręcić zeby czegoś nie uszkodzić
KaWo_88
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 21:32
Lokalizacja: Lipno


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości