Problem z pompą wtryskową

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z pompą wtryskową

Postprzez Remigiusz » 27 lip 2014, o 20:51

Witam, mam Problem z Pompą wtryskową AZZ, mam silnik 1.9 TDI właściwie blok jest od TDI (passata b4) a podzespoły od TD, problem polega na tym iż wczoraj jechałem do pracy, samochód zaczął tracić moc, zajechałem na miejsce i na wolnych obrotach zaczął gasnąć, trochę go prze gazowałem ale niestety na wolnych obrotach dalej gasł, jak już zgasł tak już nie chce odpalić, paliwo w dolnym wężyku dochodzi do pompy ale już przez górny nie idzie paliwo, kupiłem nowy filter bo myślałem że jest zapchany ale niestety okazało się że jest dobry.Odpowietrzałem go ale nic to nie dało cały czas nie chce odpalić. ;/ Moje drugie pytanie czy jak mam pompę elektroniczną oryginalną od TDI to czy mogę włożyć do tego silnika bez wymieniania wiązek ?
Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Licze na każde cenne wskazówki :)Pozdrawiam!

http://obrazki.elektroda.pl/3116808100_1406466006.jpg
Remigiusz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2014, o 20:44
Lokalizacja: Tczew

Problem z pompą wtryskową

 

Re: Problem z pompą wtryskową

Postprzez pawelus6 » 27 lip 2014, o 21:26

Remigiusz napisał(a):Witam, mam Problem z Pompą wtryskową AZZ, mam silnik 1.9 TDI właściwie blok jest od TDI (passata b4) a podzespoły od TD, problem polega na tym iż wczoraj jechałem do pracy, samochód zaczął tracić moc, zajechałem na miejsce i na wolnych obrotach zaczął gasnąć, trochę go prze gazowałem ale niestety na wolnych obrotach dalej gasł, jak już zgasł tak już nie chce odpalić, paliwo w dolnym wężyku dochodzi do pompy ale już przez górny nie idzie paliwo, kupiłem nowy filter bo myślałem że jest zapchany ale niestety okazało się że jest dobry.Odpowietrzałem go ale nic to nie dało cały czas nie chce odpalić. ;/ Moje drugie pytanie czy jak mam pompę elektroniczną oryginalną od TDI to czy mogę włożyć do tego silnika bez wymieniania wiązek ?
Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Licze na każde cenne wskazówki :)Pozdrawiam!

http://obrazki.elektroda.pl/3116808100_1406466006.jpg


1. Co do 1 pytania to jedynie szukałbym problemu w pompie, nic innego mi do głowy nie przychodzi.

2. Nie, nie załozysz pompy z TDi, wiąże się to z montażem komputera, czyli przeróbka całej wiążki, plus zmiana pedału gazu który nie jest na linkę tylko sterowanie jest elektroniczne. Montaż Obudowy filtra powietrza z przepływomierzem, dodatkowo montaż IC gdzie znajduje się dodatkowy czujnik temp. powietrza, ogólnie bardzo dużo zabawy. Stawiam że problem bedzie łatwiej rozwiązac szukając usterki niz zmieniając pompę.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pozor » 27 lip 2014, o 22:08

uuu , brzmi nieciekawie, a jak tam ze sprężaniem na cylindrach ? Temperatura była w normie ? Co do silnika to masz zrobione MTDI a nie jak pisałeś TD ale mniejsza o to , hmm a jak panewki wyglądają ?? nie koniecznie to musi być pompa , może na ciepłym cos go blokuje , bo u mnie jak się nagrzał to tak go blokowało że rozrusznik nie mógł go ruszyć , Pompy nie przełożysz jak pisał kolega pawelus, na twoim miejscu szukaj od razu jakiejś większej pompy do tego MTDI , np. z land rovera ,transita,ducato,jumpera itd. będzie o wiele lepszy efekt jak ją zmienisz i może nawet problem zniknie. :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Remigiusz » 27 lip 2014, o 22:14

Pozor napisał(a):uuu , brzmi nieciekawie, a jak tam ze sprężaniem na cylindrach ? Temperatura była w normie ? Co do silnika to masz zrobione MTDI a nie jak pisałeś TD ale mniejsza o to , hmm a jak panewki wyglądają ?? nie koniecznie to musi być pompa , może na ciepłym cos go blokuje , bo u mnie jak się nagrzał to tak go blokowało że rozrusznik nie mógł go ruszyć , Pompy nie przełożysz jak pisał kolega pawelus, na twoim miejscu szukaj od razu jakiejś większej pompy do tego MTDI , np. z land rovera ,transita,ducato,jumpera itd. będzie o wiele lepszy efekt jak ją zmienisz i może nawet problem zniknie. :-)



z silnikiem jest wszystko okej żadnych problemów z tym silnikiem nie miałem tylko dopiero wczoraj zaczął się tak psuć ;/ Jeżeli chodzi o pompę to jaką byście proponowali z jakiego samochodu ? bo na tej pompie też dodam że strasznie wtryski stukały....
Remigiusz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2014, o 20:44
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Pozor » 27 lip 2014, o 22:30

nie dziwię się że stukały jak dałeś za słabą pompę do tych wtrysków , ta ma tłoko-rozdzielacz 9 mm a powinien być minimalnie 10 mm , dodatkowo ta pompa jest dedykowana pod inny rodzaj wtrysku , Ja osobiście radzę pompy z land rovera 2.5 tdi ,ducato 2.5 tdi, jumper 2,5 tdi , fiat croma ,ford transit 2,5 tdi , można by tu wiele opisywać , ważne żeby pompa miała prawe obroty i miała wyjścia na 4 wtryski , a resztę już idzie ogarnąć .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Remigiusz » 27 lip 2014, o 22:45

Pozor napisał(a):nie dziwię się że stukały jak dałeś za słabą pompę do tych wtrysków , ta ma tłoko-rozdzielacz 9 mm a powinien być minimalnie 10 mm , dodatkowo ta pompa jest dedykowana pod inny rodzaj wtrysku , Ja osobiście radzę pompy z land rovera 2.5 tdi ,ducato 2.5 tdi, jumper 2,5 tdi , fiat croma ,ford transit 2,5 tdi , można by tu wiele opisywać , ważne żeby pompa miała prawe obroty i miała wyjścia na 4 wtryski , a resztę już idzie ogarnąć .



Rozumiem,i wtedy samochód powinien chodzić bez problemu ? a jeżeli chodzi o intercooler to bym mógł wstawić razem z turbiną np z golfa 3 TDI?
Czy pompa od VW T4 2.5 TDI Może też być ?
Remigiusz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2014, o 20:44
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Pozor » 27 lip 2014, o 23:33

Nie .Jak pisałem wyjście na 4 wtryski ,prawe obroty i mechaniczna pompa , :-) żadnej elektronicznej nie upchasz bo nie masz wiązki do tego , więc te co podałem podejdą , będzie tylko trochę przy niektórych przy kole zębatym popracować (land-rover) w niektórych wystarczy tylko kółko zębate od pompy tdi dać i jest git
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez pawelus6 » 27 lip 2014, o 23:57

Turbina w TDi tak w ogóle nie jest warta zachodu, lepiej zbudować juz IC normalnie do tego co jest, nie przekładac tych turbin bo są po prostu słabe.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Remigiusz » 28 lip 2014, o 08:43

Pozor napisał(a):Nie .Jak pisałem wyjście na 4 wtryski ,prawe obroty i mechaniczna pompa , :-) żadnej elektronicznej nie upchasz bo nie masz wiązki do tego , więc te co podałem podejdą , będzie tylko trochę przy niektórych przy kole zębatym popracować (land-rover) w niektórych wystarczy tylko kółko zębate od pompy tdi dać i jest git



Mam wujka który rozpiera vw t4 i mowi że pompa może być od zwykłego (2.5D),może też być taka pompa ?
Remigiusz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2014, o 20:44
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Pozor » 28 lip 2014, o 10:51

ta ale od t4 nie podejdzie , ale najlepiej szukaj od TD lub tdi ze względu na LDA , jak dasz pompę od D to nie uzyskasz tego rezultatu o którym mówiłem , najlepiej z 2,5 TD lub 2,5 tdi
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Remigiusz » 28 lip 2014, o 22:28

Pozor napisał(a):ta ale od t4 nie podejdzie , ale najlepiej szukaj od TD lub tdi ze względu na LDA , jak dasz pompę od D to nie uzyskasz tego rezultatu o którym mówiłem , najlepiej z 2,5 TD lub 2,5 tdi



Ale dokładnie w czym będzie różnica ? Mi najbardziej chodzi żeby mi te wtryski nie stukały i w miarę silnik ładnie chodził jak poczciwy TDI :)
Remigiusz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2014, o 20:44
Lokalizacja: Tczew

Postprzez brzesiu » 30 lip 2014, o 19:01

Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 1z mialem podobny problem i kupe czasu sie z nim bujałem. A winowajcą okazał sie klin na wale.
Zacznij od sprawdzenia znaków na rozrzadzie czy wszystkie sie idealnie pokrywają dajmy na to ze zaoszczedzisz kilka zlotych a roboty jest na 20 minut.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Następna strona

- - - ZAKRĘCARKI DO BUTELEK



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 9 gości