Kręci kręci kręci i jeszcze raz kręci i tyle, tak jak by nie dostawał paliwa, a jest ponad poł baku. Podczas kręcenia zero dymu z wydechu. Kontrolka od świec żarowych tak jak powinna, po przekręceniu kluczyka, zapala się i po chwili gaśnie. Jest jeszcze IMO, którego jak się uruchomi to trzeba z pilota wylaczyć, inaczej kontrolka od świec żarowych pali się na brązowo i nie gaśnie, więc chyba to nie imo się przywiesiło? Z włączonym nie zakręci, z wyłączonym kręci ale nie pali.
Jakieś podpowiedzi, co gdzie sprawdzić? niestety kabelka do laptopa jeszcze nie mam, by błędy szczytać
 może jakiś inny sposób na odpalenie?
 stoi paliwo w przezroczystych przwodach miedzy F.paliwa a pompą wtryskowa...
 po pierwsze dokładniej poczytałem na necie o tym zaworku STOP o którym napisałeś i znalazłem, że chodzi o elektrozawór N109. Powinno być po przekręceniu kluczyka na nim 12V, przekaźnik tak jak by wyskoczył jedna strona, docisnąłem, sprawdziłem miernikiem i było 12V na zaworku na pompie, no a do tego filtr paliwa zapchany, odpalił dopiero ze słoiczka  
 
