problem Z obrotami;(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem Z obrotami;(

Postprzez kwasior13 » 25 lis 2007, o 15:26

[/b] WITAM mam pytanie czy ktos sie orientuje co sie dzieje z obrotami silnika w moim autku WV golf III 1,9 TD 93' opiszę sytuacje:
podczas jazdy obroty spadają do zera i miga kontrolka oleju( silnik nie traci mocy)
Proszę o pomoc z góry dziękuje
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk

problem Z obrotami;(

 

Postprzez buffalo » 25 lis 2007, o 16:26

Ja miałem to samo w tym samym silniku. Przyczyna jest urwany przewód przy kostce która jest wpięta do alternatora. życze miłej naprawy, pozdrawiam.
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Postprzez kwasior13 » 29 lis 2007, o 20:15

dziękuje za podpowiedz napewno spróbuje usunąć usterke mam nadzieje że nie jest to skomplikowana naprawa bo sam jestem początkujacy w tych sparawach;) PS. czy wystarczy zaizolowac ten przewód czy trzeb będzie wymieniac całą kostke?
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk

Postprzez buffalo » 30 lis 2007, o 00:33

Witam ponownie mozesz to tylko zalutowac i zaizolowac jak urwał Ci sie ten kabel zaraz przy wtyczce to musisz ja lekko rozebrac wyciagajac gumowe uszczelnienia i potem za pomoca cienkiego drutu wyciagnąc ten styk a tam juz jest na zasadzie zgniecienia blaszek. Ja to tak zrobiłem i juz zrobiłem jakies 2500 km i nic sie z tym nie dzieje ale najpierw zabacz czy to to napewno to.
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Postprzez kwasior13 » 1 gru 2007, o 21:23

buffalo, jak patrzyłem to ten przewód wyglada całkiem dobrze nie widac zadnych peknieć to co proponujesz??? :roll: i wogóle cięzko tą wtyczke wyciagnąć mozę przyrdawiała czy co? nie dałem rady jej sciągnać bo niechciałem na chama zrywać. i co ja teraz z tym fantem mam zrobić popryskać WD-40?
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk

Postprzez buffalo » 6 gru 2007, o 19:15

czesc ten wd 40 nic nieda bo to jest uszczelnione takimi wkładkami silikonowymi a najlpiej jak bys to sprawdził w dwie osoby zeby jedna ruszała wtyczką a druga patrzała na licznik czy obroty sie pokazuja.
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Napewno sprawdze

Postprzez kwasior13 » 13 gru 2007, o 10:59

Cze??
dzieki za dobre rady napewno sprawdz? bo teraz nie mia?em czasu:( ale sprawdze i napisze czy to jednak te przewody jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
kwasior13
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 15:22
Lokalizacja: Ełk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron