Problem z 1,9Tdi 90KM 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z 1,9Tdi 90KM 1Z

Postprzez Moro.87 » 7 paź 2014, o 20:31

Witam może mi ktoś pomoże ,zatem posiadam golfa III 1,9 tdi 1Z 90KM problem polega na tym że gdy z rana odpalę to chodzi przez chwile jakby na 3 cylindrach po chwili stabilizuję się i jest ok i zagadka dnia auto ma moc wtryski odebrałem od pompiarza są 100% sprawne pompa wymieniona na nową przepływomierz też nowy czujnik temperatury nowy auto co do niedawna chodziło dobrze mało paliło coś w granicach miasto 5L a teraz pali 10 L co to może być że tyle żłopie ?????????????? za wszystkie podpowiedzi dziękuję .
Moro.87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: Wpr

Problem z 1,9Tdi 90KM 1Z

 

Postprzez palio » 7 paź 2014, o 20:44

Jak wygląda początek kąta wtrysku, jaka dawka paliwa?
Masz możliwość to zrób komplet logów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Moro.87 » 7 paź 2014, o 21:12

Niestety nie mam jak kąt wtrysku obecnie przy 90 C wynosi 52 dawka 4,2 mg
Moro.87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: Wpr

Postprzez palio » 7 paź 2014, o 21:16

Dawkę możesz zwiększyć śmiało do 3mg.

Błędów żadnych nie ma. Auto nie kopci za mocno?

Logi by rozwiązały sprawę. Bo tak to ciężko powiedzieć czemu tak dużo pali.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Moro.87 » 7 paź 2014, o 21:25

Dodam że rozrząd jest ustawiony na znak 0 oraz blokada wałka i pompy więc ustawiony inaczej nie może być brak mi pomysłów czy jednak mogło się coś stać z pompą wtryskową??

[ Dodano: 2014-10-07, 20:29 ]
Gdy rano odpalę to chodzi jakby na 3 cylindrach i właśnie przez tą chwilę dymi na ciemno taki prawie czarny ale pochodzi tak 10 s i jest ok nie dymi nawet gdy dosyć mocno dam gazu. Błędów żadnych brak
Moro.87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: Wpr

Postprzez krzyś » 8 paź 2014, o 07:24

Klin na wale sprawdzałeś? NIe buja się koło pasowe na boki?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Moro.87 » 8 paź 2014, o 18:44

Właśnie podążam w tym kierunku zdjąć koło pasowe tylko że nie buja nim ale kto wie miałem podobnie na innym silniku że było wybite ale na spalanie aż tak strasznie nie wzrosło co do pompy to została założona od passata z przebiegiem 130 tys problem był taki że sprężyna była pęknięta i wymieniłem ją może coś przez okres 5 miesięcy się wytarło w niej ??jest to możliwe ??

[ Dodano: 2014-10-09, 20:36 ]
028 906 021 AF ,,1,9l R4 EDC SG D80,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'002
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,Engine speed,Throttle Position,Operating Cond/AC,Coolant Temp
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,861-945,0,speed/throttle/AC,80-110
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, /min,%,,°C
,0.01,1680,355.8,455.5,49.6,0.72,1722,1265,1244,52.0,1.58,1827,100.0, 0 0 0,87.3
,2.15,1974,847.9,598.5,4.7,2.81,2100,1856,1601,39.8,3.59,2226,100.0, 0 0 0,87.3
,4.28,2394,847.9,608.5,4.7,4.97,2520,1887,1601,39.8,5.82,2646,100.0, 0 0 0,87.3
,6.44,2793,847.9,591.9,4.7,7.18,2898,1877,1581,39.8,7.85,3003,100.0, 0 0 0,87.3
,10.62,2961,252.7,425.6,4.7,11.32,2772,1183,1224,68.4,12.03,2541,0.0, 0 1 0,87.3
,12.75,2373,246.1,438.9,4.7,13.37,2247,1091,1173,85.2,14.20,2163,0.0, 0 1 0,87.3
,25.48,1512,498.8,445.6,19.9,26.09,1596,1346,1285,39.8,26.92,1701,100.0, 0 0 0,87.3
,27.51,1827,847.9,585.2,4.7,28.18,1953,1856,1561,39.8,28.98,2079,100.0, 0 0 0,87.3
,29.65,2226,847.9,621.8,4.7,30.36,2373,1897,1591,39.8,31.25,2499,100.0, 0 0 0,87.3
,31.97,2667,847.9,595.2,4.7,32.65,2772,1877,1581,39.8,33.48,2877,0.0, 0 1 0,88.2

[ Dodano: 2014-10-09, 20:40 ]
Może ktoś coś z tego wyczyta sorry ale samemu to trudno coś zrobić tym bardziej logi postaram się o lepsze ale to tak za dwa dni
:zalamany:

[ Dodano: 2014-11-04, 23:58 ]
Może mi ktoś podpowie auto obecnie ma ustawiony kąt wtrysku 75-78 i przestało tyle palić czyli w cyklu mieszanym pali coś koło 6L tylko dla czego dopiero przy tak dużym kącie trysku zmieniło się spalanie dodam że dawka ustawiona jest na 4,5 :zdziwko:
Moro.87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: Wpr


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron