Problem z 1.9D

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z 1.9D

Postprzez CinekDGR » 23 kwi 2015, o 12:03

Witam mam problem z moim 1.9d.Nie jestem pewien czy na pewno jest to 1Y ponieważ u mnie napinacz paska jest na łapie z tym prętem jak w TDi,szukałem wszędzie i żaden 1Y na zdjęciach nie ma tak napinanego paska:/ Druga sprawa to miarka oleju osadzona z tyłu silnika dlaczego? Wszyscy jak widzę na fotach mają z przodu...Na miarce są zrobione dwie kreski wyżej,golfa kupiłem pare dni temu i nie wiem czy olej ma być na org znakach czy tych zrobionych przez kogoś? Napinacz jest już wyrobiony i rolka krzywo stoji,przy tym silnik mocno hałasuje:/ Mam cały napinacz z łapą i rolką od 1Z TDI i jest całkiem inny...Jakie silniki 1.9d miały podobny napinacz jak w tdi 90km? Foto silnika: https://www.bikepics.com/pics/2015%5C04 ... 9-full.jpg
CinekDGR
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 11:59
Lokalizacja: Góra k/Leszna

Problem z 1.9D

 

Postprzez AdiK__ » 23 kwi 2015, o 12:29

Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez CinekDGR » 23 kwi 2015, o 12:36

Hmm w tym linku nie ma takiego silnika jak mój:( Obydwa 1.9d na zdjęciu mają pasek naciągany alternatorem a mój nie:( Miarki oleju mają z przodu a mój z tyłu:(
CinekDGR
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 11:59
Lokalizacja: Góra k/Leszna

Postprzez AdiK__ » 23 kwi 2015, o 12:38

Mój kumpel ma w vento taki jak u Ciebie i jest to 1Y. W tym silniku były dwie opcje albo z napinaczem albo bez ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez CinekDGR » 23 kwi 2015, o 12:53

Aha to już coś:) Ale lepiej przerobić na napinacz na altku prawda? Bo skąd ja wezmę teraz ten pręt z obudową jego,nigdzie nie ma...
CinekDGR
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 11:59
Lokalizacja: Góra k/Leszna

Postprzez AdiK__ » 23 kwi 2015, o 12:58

W tym wypadku to bez różnicy ja bym to zostawił tak jak jest przynajmniej odejdzie Ci problem z napinaczem, tulejkami w obudowie i samą rolką ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez CinekDGR » 23 kwi 2015, o 13:01

Dzięki;) Ogólnie to nie zrozumiałeś mnie bo chodziło mi o to że lepiej będzie przerobić na naciąg na altku a ten napinacz co u mnie jest na pręcie wywalić, bo gdzie ja bym teraz dostał ten pręt,obudowę i tulejki do 1Y jak nigdzie nie ma a od TDI jest inne wszystko...

[ Dodano: 2015-04-24, 10:19 ]
Koledzy dzisiaj sprawdziłem sprawę i nie da rady wymienić napięcia na altek ponieważ wspomaganie jest na pasku wieloklinowym i alternator jest inny...Ma tak ktoś z was? Zostaje mi tylko nadspawać ten pręt i dorobić większą tuleje do pręta innego wyjścia chyba nie mam:(
CinekDGR
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 11:59
Lokalizacja: Góra k/Leszna


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron