problem w AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem w AAZ

Postprzez GITgostek » 25 sty 2010, o 23:04

1.witam dzisiaj odpaliłem golfa normalnie przejechałem 20km
2.zatrzymałem sie przy mcdrive nie gasząc silnika ...
3.odjeżdżając auto zaczęło gasnąć i sie strasznie dusić , przy dodawaniu gazu nie dało się obrotów więcej dać niż 3000

te objawy trwały jakieś 5 minut i potem przestało
przejechałem 30km bez problemów zostawiłem go na godzine pod blokiem


wychodząc objawy znowu dały o sobie znać znowu zaczeło nim szarpać rzucać tak jak bym pulsacyjnie dodawał gazu
pochodził troche na parkingu na ssaniu i problem zniknął na jakiś czas

i tak w kółko z 5 razy sytuacja sie powtarzała objawy mijały i wracały


wracałem do domu na dwójce (bez gazu bo tylko wtedy przy tych turbulencjach normalnie dało sie jechać i nie były tak silne)

podczas drogi powrotnej w końcu przeszło podczas zamulania na dwójce na chwile przeszło, depłem mu na pełnym kopycie do setki potem na piątke przy wyższej prędkości pocisnełem sekunde na piątce i znowu sie zaczeło... tak mi silnik przyhamował że prawie auto jadące zamną sie rozbiło o mój tył

na sam koniec zgasł mi na mojej ulicy 200m przed domem nawet na luzie gasł... i niedało sie go odpalić , wziełem go innym autem na linke i pod domem jakoś odpalił troche pochełtał ale odpalił

jak myślicie co może byc przyczyną takiego zachowania ? osoby odemnie mówią że albo mam filtr paliwa do wymiany , albo mi paliwo mi przymarza albo litr denaturatu / benzyny do baku trzeba wlać żeby to minęło ...

podczas pracy silnika nie widać żadnch pęcherzy powietrza w przewodach paliwowych ale pompa wtryskowa jest troche spocona

turbina chodzi normalnie

ale jak już silnik dostanie tej padaczki i zacznie sie dusić / telepać to obroty sobie same spadają albo gaśnie i przy dodaaniu gazu czarny dym idzie z rury

a tak normalnie jak chodzi równo to biały dym z rury leci
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

problem w AAZ

 

Postprzez K@mil » 25 sty 2010, o 23:08

Pierwsze pytanie to zastanow sie o jakosci paliwa :P
No i problem dieslow zapowietrzony układ... zobacz czy w wezykach z paliwem nie idzie powietrze :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez GITgostek » 25 sty 2010, o 23:17

no właśnie K@mil zalałem w między czasie za dwie dychy Vpowera z orlenu i tego ulepszcza do paliwa z orlenu i objawy nie minęły

a tak to cały czas od roku to tylko i wyłącznie na zwykłym ON jeżdże z orlenu


powietrza w rurkach od paliwa niema juz to sprawdzałem
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez radomiak » 26 sty 2010, o 00:52

zobacz czy w filtrze paliwa nie masz galarety.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez polliv » 26 sty 2010, o 16:43

sprawdź filtr paliwa a najlepiej go wymień. pewnie jest przytkany i nie daje rady podawać odpowiedniej ilości ON. mi dzisiaj też tak szarpnął, zgasł i już nie odpalił. filtr paliwa albo się zapchał albo zamarzł ale jak podłączyłem pompe na krótko bez filtra to zapalił elegancko i do domu dojechałem.

co do verwy to czytałem opinie, że jest gorsza na te mrozy niż zwykły ON.

dodam, że mój filtr maił może miesiąc przebiegu i już padł :-o i też na ulepszaczu paliwo było :-o
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez Pascal » 26 sty 2010, o 18:36

Zmień filtr paliwa i to powinno pomóc.Tylko zmieniając go zalej nowy filtr ON i dopiero zakładaj ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez GITgostek » 8 lut 2010, o 12:23

przyczyny awarii :

pasek rozrządu przeskoczył o 2 ząbki

koło pasowe było krzywe

i jakieś komplikacje w pompie wtryskowej były , po podłączeniu pod komputer okazało sie że nie chodzi w 100% wydajności coś tam sie odłączyło albo po wymianie pina została źle poskładana

autko zrobione i jeździ normalnie , silnik pracuje jak powinien jest gut
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Mr.JJ » 14 lip 2012, o 17:45

GITgostek napisał(a):przyczyny awarii :

pasek rozrządu przeskoczył o 2 ząbki

koło pasowe było krzywe

i jakieś komplikacje w pompie wtryskowej były , po podłączeniu pod komputer okazało sie że nie chodzi w 100% wydajności coś tam sie odłączyło albo po wymianie pina została źle poskładana



Mówimy w tym temacie o AAZ (sugeruje się Twoimi danymi spod Nicku). A mnie się wydaję, być może błędnie, że po podłączeniu w AAZ pod komputer, co najwyżej możesz sprawdzić takie rzeczy jak ABS, immo, poduszki powietrzne, licznik (?) ale nie pompę wtryskową. Pompa jest mechaniczna, nie ma sterowania elektronicznego. No chyba, że wychodziły AAZ z innymi pompami o czym mi nie wiadomo. Poprawcie i wyjaśnijcie jeżeli się mylę.
Avatar użytkownika
Mr.JJ
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 lip 2012, o 12:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kosmoaaz » 15 lip 2012, o 09:42

Kolego masz rację, ale spójrz kiedy był napisany temat.
Avatar użytkownika
Kosmoaaz
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7 sty 2012, o 13:15
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Postprzez Mr.JJ » 15 lip 2012, o 11:43

Jakoś mnie tak natchnęło po przeczytaniu podsumowania prac przy aucie, że chciałem jeszcze odgrzebać temat i się upewnić. Szkoda było pisać nowy, bo miejsce na serwerze kosztuje i bez potrzeby nie ma co powiekszać bazy danych forum. dzięki za odpowiedź!
Avatar użytkownika
Mr.JJ
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 lip 2012, o 12:00
Lokalizacja: Poznań


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron