Problem VW III

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem VW III

Postprzez kaczor_junior » 2 gru 2012, o 21:50

Witam ;-) Jestem świeży na forum więc Proszę,o wyrozumiałość i przede wszystkim pomoc,Mianowicie mam taki Problem,że Podczas jazdy Auto Idzie Tylko do 2,5 max 3 Tys Obrotów, Na 5 biegu jedzie max 120 Wtedy musze puścić gas i ponownie wdusić,żeby Pojechał Ciut więcej. Dochodzi do 3 tys obrotów i dalej Nie chce czuć opór w samochodzie,byłem na Komputerze wykazało,że To najprawdopodobniej FIltr Paliwa. Co może być jescze tego Przyczyną?Prosze w miarę możliwośći o odpowiedź Pozdrawiam :))
kaczor_junior
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 15:50
Lokalizacja: Międzyrzecz

Problem VW III

 

Postprzez palio » 2 gru 2012, o 21:59

Silnik 1,9 ale jakie oznaczenie ma motor bo to ważne. Jest to TD czy TDI ?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kaczor_junior » 2 gru 2012, o 22:10

Jest To Oczywiście TDI zapomniałem dodać Mój Błąd:)
kaczor_junior
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 15:50
Lokalizacja: Międzyrzecz

Postprzez palio » 2 gru 2012, o 22:12

A teraz 90 HP czyli 1Z czy 110 HP czyli AFN. To też ważne. Bo z Twojego opisu wygląda, że masz typowy "notlauf" ( auto wpada w tryb awaryjny).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Krystian1986x » 2 gru 2012, o 23:54

Miałem tak samo..jade 120 naciskam gaz a tu nic, ponownie naciskam przyspiesza jest np 130 i znowu to samo itd itd... do tego mialem ze np na 1 jak rozpedzilem go do 4 tys obr co bardzo malo kiedy tak robie to z auta nagle doslownie wystrzeliwala jdna wielka czarna kupa dymu i codzil jakby na 3 gary...chociaz moj diesel nie kopci na czarno...

W tym samym czasie mialem problem z tlumnikiem, przy atalizatorze byl lekko naderwany i tak nadrywal sie cora zbardziej - nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym... w koncu ktoregos razu znoau na jedynce jak dalem do 4 tysiecy znowu wystrzelil i wtedy mu ...przeszło...
Po paru dniach tlumnik sie przerwal..ale go naprawilem...
teraz rozpedzam auto normalnie bez tych objawow ktore byly wczesniej...a wybuchnie przy 4000 bardzo zadko...

wszystko mialem na czas wymieniane...
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości