Problem przy jeździe około 130-150km/h

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Adamant90 » 18 paź 2012, o 14:56

Witam mam ten sa problem w moim 1.9 TDI 90km na 4 i 5 biegu tak od 110 zamułe łapie musze wtedy odjac gazu i dodac i znowu sie kreci na obroty i co chwilke to samo Jestem po swierzej wymianie oleju 10w40 i wszystkich filtrach podjechalem do mechanika myslalem ze cos z turbina ale turbina laduje poprawnie powiedzial zeby sprawdzic EGR sprawdzic moze tam jest zasniedziałe wiec na dniach bede musial to rozebrac bo zeczywiscie denerwojace to jest podczas wyprzedzania ;/
Golf III 2.0 GTI , Golf II 2.0 16v ,Golf III 1.9 TD

Golf III 1.9 TDI
Adamant90
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:05
Lokalizacja: Borne Sulinowo

 

Postprzez slawek5t » 18 paź 2012, o 16:52

Adamant90, Zrób to co wczesniej pisałem.

Adamant90 napisał(a):turbina laduje poprawnie powiedzial zeby sprawdzic EGR

Skąd wie że ładuje poprawnie ? :)
Pewnie ładuje, ale za mocno, i auto wskakuje w tryb awaryjny.
Aby się upewnić połącz (zmostkuj) te 2 przewody od zaworka n75
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 18 paź 2012, o 18:30

Adamant90, Logi dynamiczne 03, 08, 011 inaczej to tylko gdybanie...
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez guciozg » 18 paź 2012, o 19:43

Ja wymieniłem dzisiaj filtr powietrza paliwa i nadal jest pizdziet. Buja się nawet do 170-180 ale tak jak mówie tak jak by przerywał... Jak sprawdzić czy to przepływomierz albo zaworek n75 ?
Goocio
guciozg
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 08:41
Lokalizacja: GUBIN

Postprzez slawek5t » 22 paź 2012, o 17:58

guciozg napisał(a):Jak sprawdzić czy to przepływomierz albo zaworek n75 ?

Najlepiej podłączyć kompa i zrobić logowanie
Odepnij na chwile wtyczke od przepływki. Powinien iść gorzej :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez konradgolf3 » 26 paź 2012, o 22:04

siemandero rozebralem n75 peknieta sprazynka zmienialem oczywiscie nic nie dalo potem odlaczylem te 2 przewodu od n75 dalej 120 przycina potem odpuszczam do 140 idzie potem znow nie odlaczylem przeplywke idzie jak o wiele gorzej nie wiem co moze byc jeszcze ? wy ziomeczki cos doradzcie bo juz nie wiem
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez hali » 26 paź 2012, o 22:51

guciozg napisał(a):Ja wymieniłem dzisiaj filtr powietrza paliwa i nadal jest pizdziet. Buja się nawet do 170-180 ale tak jak mówie tak jak by przerywał... Jak sprawdzić czy to przepływomierz albo zaworek n75 ?


Kompterem. 50zł wydasz i się dowiesz.

Jak ktoś szuka do TDI przepływomierza lub n75 to Ta mam po 50zł za szt. :D
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

Postprzez hubri » 13 gru 2012, o 14:44

Ja w swoim 1z mam to samo. Identyczne objawy. 130-150 buja się, przyspiesza odpuszcza i tak ciągle, prędkość rośnie bardzo wolno. Jak ktoś rozwiązał problem czy to przepływomierz czy N75 niech da znać, z góry dziękuję :)
hubri
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 gru 2012, o 15:51
Lokalizacja: Żyrardów

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości