Problem do zdiagnozowania

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem do zdiagnozowania

Postprzez bioly21 » 6 lis 2012, o 16:24

Witam , silnik 1z 90konny , problem polega na tym
na rozgrzanym silniku ruszalem spod swiatel , cos strzelilo powyzej 2000 obrotow na 1 biegu , teraz strasznie kopci na biało , chodzi jak traktor i wogole nie ma mocy , co to moze byc ?
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Problem do zdiagnozowania

 

Postprzez przemo1251 » 6 lis 2012, o 16:30

sprawdź przewody od interkulera.
Silnik pracuje inaczej, słychać jakieś odgłosy?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez bioly21 » 6 lis 2012, o 16:36

teraz bylem sprawdzic , odpalilem wszystko ok , przejechalem i jak nie przekroczy sie 4tys obrotow to jest wszystko ok , jak powyzej 4tys mu pocisne to cos tak jakby strzela , traci moc a silnik chodzi jak traktor i dymi na bialo , z tlumika wyleciala masa czarnej sadzy

mam zaslepione erg , turbo ladnie gwizdze , weze i wtyczki sprawdzilem wszystko , moze to 75-ka szwankuje ? filtr paliwa do wymiany albo gdzies jest nieszczelnosc w dolocie ?
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Piaggio » 6 lis 2012, o 17:40

wygląda to na przeskoczony rozrząd. Warto było by sprawdzić znaki czy się zgadzają!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez bioly21 » 6 lis 2012, o 18:59

tyle ze teraz zrobilem 80km w trasie z domu rodzinnego do tarnowa , gdzie sie dalo specjalnie jechalem ile mozna i 0 problemow , dziwne wlasnie , jutro musze sprawdzic rozrzad, kurde myslalem ze zime oblece na nim a jak bedzie to przyczyna to trzeba bedzie wymienic wczesniej
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Piaggio » 6 lis 2012, o 19:12

Jeżeli przeskoczył o ząbek- na rozgrzanym bedzie chodzil normalnie- zobacz jak jutro zimny odpali, jezeli ciezko i bedzie kopcił na siwo/bialo to rozrząd na bank!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez bioly21 » 6 lis 2012, o 20:20

dzis to jeszcze sprawdze zostawie go do 22 niech postoi na powietrzu pojde sprawdzic czy pali normalnie i czy jezdzi

[ Dodano: 2012-11-06, 20:06 ]
a ma moze ktos link do tematu jak ma byc prawidlowo ustawiony rozrzad w 1z

[ Dodano: 2012-11-07, 15:53 ]
no i nie wiem dalej co to , rano po nocy na dworze odpalil bez problemu jak zawsze , 200km zrobil i wszystko smiga jak nalezy

moze poprostu nagromadzilo sie tej sadzy gdzies w tlumiku , wydmuchalo ja i dlatego tak sie stalo ?
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez leopard » 8 lis 2012, o 08:36

bioly21 napisał(a):teraz bylem sprawdzic , odpalilem wszystko ok , przejechalem i jak nie przekroczy sie 4tys obrotow


podwiesza sie hydraulika ...
podlacz VAG'a i daj logi z 01->08->001/004/007/013 (statyczne)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez KAMNILEK » 8 lis 2012, o 11:18

miałem tak w swoim, jeśli mu dałem w rure jeśli nie był rozgrzany.... jak wskazówka stała w pionie to wszystko git było... nie rozwiązałem problemu ( lub rozwiązałem zależy z której str patrzyć) - sprzedałem auto
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez slawek5t » 8 lis 2012, o 17:22

leopard napisał(a):podwiesza sie hydraulika ...

Dokladnie, nie ma co sie przejmować i nie krecic zimnego silnika wyżej jak 2500-3000obr.

Mi 2 razy sie tez tak zdarzyło. ale pokreciłem go na 4 tys obr. dla testu. Na ciepłym mozna krecić ile sie chce , nic sie nie dzieje.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez bioly21 » 8 lis 2012, o 18:44

dzieki panowie wlasnie wrocilem z diagnozy na kompie , jest dokladnie tak jak mowicie , na vagu wyraznie wyszlo ze podwiesza sie hydraulika :) pozostaje nie dawac mu w rure na zimnym silniku :)

KAMNILEK tego problemu nieda sie rozwiazac , poprostu ten typ tak ma i trzeba sie do tego przyzwyczaic :)

dzieki za pomoc temat do zamkniecia
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez slawek5t » 8 lis 2012, o 18:57

Ciekawe czy 10-15 lat temu ten typ też tak robił :) przejechane kilometry napewno robią swoje. No ale po co pałować diesla na zimno skoro moc i tak ma juz przy 2000 obr.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości